Spletno trženje

Kaj je Inbound marketing in kako ga uporabljati

Preden razložimo delovanje Inbound marketing-a, naj prvo malo opišemo “klasični” Outbound marketing.

Ko rečemo reklame, trženje in oglaševanje – kaj vam pride na misel?

Mogoče na tisto dolgočasno reklamo za detergent, ki opere sam ali šampon, […]

Kako postati absolutni vladar Facebook-a

Analiza, testiranje, analiza in za konec še malo analize. To je tisto kar potrebujete za uspešno trženje in uspešno spletno prodajo. To zelo dobro ve tudi ekipa BuzzSumo platforme, ki je naredila mega analizo Facebook objav. Zanimalo […]

Cross-sale – Zabijajte gole kot Ronaldo

Kako najlažje opisati bistvo Cross-sale prodaje? Mogoče boste še najlažje razumeli s tem stavkom: “Stojalo s čokoladicami na blagajni.”.

Spomnite se vaših rednih obiskov v trgovini. Običajno na njih porabite približno pol ure in v tem času […]

Marketing – izboljšajte vašo prodajo

Dober marketing je ključ do poslovnega uspeha. Toda, kaj je potrebno za dober marketing? Verjetno ste najprej pomislili na denar in to je deloma res, vendar je potrebno veliko več kot samo denar. Za dober marketing je ključnega […]

Go to Top