Nezaključen nakup v košarici
Inštitut Baymard je v zadnjih 7 letih, več kot 28.000 ur izvajal U/X raziskave na temo – Zakaj kupci ne dokončajo nakupa izdelkov, ki so jih že dali v košarico? Pri spletni prodaji, je vsem […]
Inštitut Baymard je v zadnjih 7 letih, več kot 28.000 ur izvajal U/X raziskave na temo – Zakaj kupci ne dokončajo nakupa izdelkov, ki so jih že dali v košarico? Pri spletni prodaji, je vsem […]
Prodaja preko spleta prinaša odlične možnosti zaslužka, vendar lahko hkrati prinese tudi veliko dodatnega dela. Marsikateri lastnik internetne prodajalne se pritožuje nad delom. Dolgo v noč pripravlja naročene izdelke, jih pakira, tiska račune… Obstaja tudi […]
Trgovina na drobno preko spleta predstavlja odlično možnost dodatnega zaslužka. Vložek vanjo ni nujno velik in poslovanje ne vzame nujno časa. Zato se marsikdo odloči, da bo spletna prodaja dodatek k rednemu delu. Res pa […]
V letih, ko se je splet pri nas šele uveljavljal, je veljalo, da je spletno stran potrebno imeti zato, da se nekako postavimo na »zemljevid« oziroma umestimo v »imenik« podjetij. Ni bilo pomembno, kakšna je […]
Pravijo, da je vsebina bolj pomembna od embalaže, s čemer se lahko do neke mere strinjamo. Ne gre pa pozabiti, da smo ljudje v prvi vrsti vizualna bitja in pogosto sodimo na podlagi videza. Tudi […]
SEF – Iskalnikom prijazni, človeško berljivi in čisti URL-ji so tisti URL-ji, ki so smiselni tako ljudem kot tudi iskalnikom. Pod smiselni mislimo na to, da imajo razloženo pot do določene strani na katero kažejo. […]
Ste vložili denar v spletno trgovino, vendar niste zadovoljni s količino prometa, ki ga ustvarja? Mogoče šele načrtujete realizacijo spletne trgovine in se bojite, da se vam ne bo poplačala investicija? Spodaj vam bomo razkrili skrivnosti […]
Ko je stranka izbrala izdelek, je zadnja stvar, ki jo želi narediti, izpolnjevanje kupa obrazcev in vprašalnikov samo zato, da lahko zaključi nakup. Znana spletna trgovina z oblačili je uspela prepoloviti stopnjo zapuščanja […]
Je dobro zapakirano? Sigurno se bo tudi dobro prodalo. Tudi najboljši izdelek se ne bo prodajal, če je predstavitev slaba. Lepa embalaža naredi lep izdelek.
Človek je vizualno bitje. Kljub temu, da to sebi ne maramo priznati, sodimo na […]
Tisti občutek, ko vam uspe prodati izdelek. Ja, to je dober občutek 😉 Vendar sedaj še ne smete odnehati. Poskusite kupcu prodati še dodatni izdelek. Se še spomnite, ko smo v enem prejšnjih člankov govorili o tem, […]