Če ste seznanjeni z osnovami optimizacije za iskalnike (SEO), ste do sedaj sigurno že opazili, da se odzivne spletne strani narejene na WordPress platformi, zelo dobro kotirajo pri Google-u. Zakaj je tako? Ne, ne obstaja neki skrivni dogovor med spletnim iskalnikom in WordPress razvojno ekipo. Za to je zaslužen odličen CMS (content management system – sistem za upravljanje z vsebino)! S svojimi lastnostmi od samega začetka ponuja možnost za boljše pozicioniranje pri Google-u, kot podobne statične spletne strani.

Kakšne so te lastnosti in možnosti WordPress-a, ki tako pozitivno vplivajo na SEO spletne strani in uporabniško izkušnjo?

kljucne_besede

Aktivno dodajanje značk za vsak WordPress prispevek

WordPress omogoča, da vsakemu članku dodate ustrezne značke. Drugače povedano, da dodate ključne besede, ki so tako ali drugače povezane z določenim besedilom. V praksi to pomeni veliko koristnih stvari. Z dodajanjem značk omogočate, da bralec z enim samim klikom na značko prebere vse članke, ki so povezani s to značko (seznam značk se ponavadi nahaja pod člankom na katerega se nanašajo). Torej WordPress samodejno ustvarja povezave vseh tag-ov, ki jih vnesete.

Recimo, da ste za članek vnesli značko “svetila”. WordPress bo ustvaril stalno povezavo, ki bo glasil mojastran.si/svetila. Ta stran bo vsebova bližnjice do vseh člankov, ki jim je dodeljena značka “svetila”. Imate 100 člankov na vaši spletni strani in ste vsakemu dodelili 5 značk? Potem to pomeni 500 dodatnih povezav, ki so lahko uvrščeni v rezultatih iskanja za vaše ključne besede. Uporabno, kajne? Poleg tega lahko namestite tudi ustrezen vtičnik (plugin) za WordPress, ki bo prikazoval seznam podobnih prispekov.

Kaj še omogoča WordPress?

Sposobnost iskanja po strani – To možnost (vsaj ne funkcionalno) ne morete imeti na statični spletni strani. Seveda to nima ključnega pomena za SEO vaše spletne strani, vendar ponuja pozitivno uporabniško izkušnjo vašim obiskovalcem spletne strani. Pozitivna uporabniška izkušnja vodi v večji obisk spletne strani, ki je cilj vsake SEO strategije.

Možnost komentiranja – enko kot sposobnost iskanja po strani, bo tudi možnost komentiranja pozitivno vplivala na obiskovalce vaše spletne strani. S tem obiskovalcem omogočite, da aktivno sodelujejo pri kreiranju spletne vsebine. Tudi vi se odzivajte na komentarje in se priključite razpravi. Tudi, ko prejmete kakšen negativen komentar ga ne izbrišite ampak dajte vse od sebe, da pozitivno rešite vsako težavo, s katero se uporabnik vaše spletne strani sooča.

ARHIV-ni članki – obiskovalci lahko pregledujejo vašo spletno stran tudi po datumu nastanka vsebine, z enostavnim klikom na mesec in leto, ki jih zanima. Enako kot pri značkah (tag-ih), tudi tukaj WordPress samodejno ustvari dodatne povezave, ki povečajo vašo možnost boljše uvrstitve v Google-u.

facebook_vseckaj_deli_gumb

Možnost deljenja spletne vsebine na vseh socialnih omrežjih – z namestitvijo vtičnika, lahko obiskovalcem omogočite da s pomočjo gumba postavljenega po vsakim člankom, hitro in enostavno delijo vašo povezavo na njihovem najljubšem socialnem omrežju. Če imate kakovostno vsebino je to lahko vir skoraj neskončnega oglaševanja vaših povezav. Kot primer vam navajami, da vse kar uporabnik Facebook-a všečka, vidijo vsi njegovi prijatelji in lahko tudi sami delijo isto povezavo.

RSS kanali – za tiste, ki imajo radi takšen način spremljanja novic, jim lahko to omogočite.

“SEO prijazne” povezave – v možnostih WordPress-a lahko na enostavno nastavite, da vam ustvarja dobre povezave in ne generičnih kot naprimer: mojastran.si/p123?. Preden se lotite pisanja člankov, nastavite stalne povezave, da bodo privlačni spletnim iskalnikom, da nebi bili primorani naknadno menjati te povezave, kar lahko negativno vpliva na pozicioniranje vaše spletne strani.

google_ljubi_odzivne_strani_wordpress

Kadar Google zazna odzivno spletno stran…je to signal, da se bo spletna vsebina pogosto spreminjala kar posledično pomeni, da bo Google bolj pogosto obiskoval vašo spletno stran in hitreje indeksiral nove strani.

Morate vedeti, da to ni dokončna lista ker se dinamični svet Interneta hitro in konstantno spreminja, s tem pa se spreminjajo tudi parametri po katerih iskalniki razvrščajo spletno vsebino.

Želiš Deliti Ta Članek? Izberi Svojo Platformo!