Da vaša čudovita, nova in nadvse zanimiva spletna stran ne bo samevala, lahko že takrat, ko poteka izdelava spletnih strani, poskrbite, da v prihodnje ne bo težav z obiskom. V tem članku vam bomo skušali predstaviti kako.
Kaj vse naj vključuje izdelava spletnih strani, da ji boste zagotovili željeni obisk?
Neposrednega obiska na začetku gotovo ne bo veliko. Če svoje spletne strani niste predhodno promovirali preko televizije in radija, bo malo uporabnikov, ki bi vtipkali v vrstico za iskanje prav vašo spletno domeno. Pomagati si je torej treba z zunanjimi referencami oziroma zunanjimi povezavami. Do le-teh o pa lahko pridete na kar nekaj načinov.
Najprej poskrbite, da izdelava spletnih strani ne bo zanemarila povezave z družbenimi omrežji. Ikona za sledenje na Facebooku, Twitterju, Pinterestu in podobno uporabnike opozori, da lahko z vami komunicirajo tudi na precej poljuden način. Še bolje pa je, da deluje tudi v obratni smeri: tisti, ki zaradi deljenja in všečkov naletijo na vas na družbenem omrežju, bodo enostavno prišli tudi na vašo stran. Z malo sreče se bodo na njej zadržali daljši čas oziroma se odločili za nakup.
Bi radi, da se tisti, ki so vas enkrat že z zanimanjem obiskali, spet vrnejo? Potem jim to možnost tudi ponudite! Spletna stran naj jim omogoči prijavo na novičke, v katerih jim boste pošiljali zanimivosti. Na ta način jih boste preko njihovega nabiralnika za elektronsko pošto spet privabili nazaj na stran.
Ko poteka izdelava spletnih strani, je treba misliti tudi na optimizacijo, ki je ravno tako način, da si zagotovite večji obisk. Optimizacija na strani naj se izvede hkrati z izdelavo strani, nanjo pa ne pozabite, ko stran urejate in dodajate nove objave. Optimizacija izven strani pa je včasih trši oreh – predvsem zato, ker je treba vanjo nekaj vložiti.
Še ena možnost je oglaševanje. V iskalnikih, na drugih spletnih straneh, na družbenih omrežjih. Najboljše je ravno oglaševanje na spletu, saj je potreben zgolj en klik, pa so uporabniki spleta že pri vas.