Vsebina spletne strani je zelo pomemna. Vedno se trudimo razumeti, kaj točno želi naša stranka povedati na njihovi strani, še preden se lotimo projekta. To je mogoče slišati očitno, vendar bi bili presenečeni koliko naših strank je začudeno, kadar slišijo koliko besedila je potrebno za posamezno spletno stran, ko pride čas za implementacijo le-tega v sam dizajn njihove spletne strani.

To se lahko razvije v potencialno težavo, zato vedno težimo k temu, da oblikujemo prilagodljive in razširljive spletne strani, katerim lahko naročniki elemente dodajajo naknadno. Vendar, če se lotimo oblikovanja spletne strani še preden je naročnik seznanjen s tem, koliko gradiva je potrebnega za samo izdelavo spletne strani, lahko tvegamo, da bomo naredili spletno stran, ki bo sicer oblikovno lepa, vendar ne bo nujno dosegla obsega, ki ga želi naročnik izraziti. In to je razlog, zakaj je tako pomembna vsebina spletne strani.

Da bi se izognili tem težavam, si vzamemo čas za vsako stranko in do potankosti obdelamo vse aspekte, še preden se dejansko lotimo izdelave spletne strani. To vključuje sam namen spletne strani, katero je ciljno občinstvo, strukturo, kdo bo zadolžen za besedilo na spletni strani, lastništvo, možnosti posodabljanja in dodajanja elementov v prihodnosti, itd.

Takšno načrtovanje v naprej nam zagotavlja, da lahko pravilno določimo kako bi sama vsebina spletne strani predstavljena uoprabniku, kot tudi pomembne strateške odločitve razoprejanja posameznih elementov na spletni strani.

REVIZIJA SPLETNE STRANI
Stranke pogosto želijo imeti implementirane novičke na domači strani. Prva stvar, ki jo preverimo je ali že imajo enako rešitev na trenutni spletni strani in kako pogosto posodabljajo novičke. Če se izkaže, da jih redno posodabljajo (vsaj 2 do 3 krat na teden), potem se strinjamo s tako rešitvijo. V kolikor pa se izkaže, da se novičke posodabljajo le vsak mesec al dva, nam ne ostane drugega kakor, da ne probamo najti kakšno drugo in boljšo rešitev, katera bo prinesla vec obiskov spletne strani.

VSEBINA SPLETNE STRANI
Danes obstaja že veliko orodij, ki so zasnovana tako, da nam pomagajo pri zbiranju in urejanju besedila za dodajanje na spletno stran. Takšna orodja nam omogočajo, da se vsebina sklada s podobo in strukturo spletne strani še preden se objavi. Tako se upravljalcu spletne vsebine močno olajša delo in prihrani dragoceni čas.

SLEPI TEKST
V primeru, ko še ne veste točno kakšna bo besedilna vsebina vaše nove spletne strani, si lahko pomagamo s slepim tekstom, katerega funkcija je, da začasno nadomesti končno besedilo zato, da se lahko izdelava spletne strani začne in s tem prihrani dragoceni čas, kot tudi odlično pomagalo pri samo predstavitvi in lažji vizualizaciji posameznih elementov same spletne strani. Tako lažje skupaj z vami pridemo do končne oblike izdelka. Naprimer, da želite imeti ob strani novičke, na sredini spletne strani naslov, zavihke, itd. S slepim tekstom lahko izpolnimo manjkajoče besedilo na teh elementih in se glede na vaše zahteve skupaj odločamo kolikšna bo velikost, dolžina, barva, itd. posameznih besedil.

UPRAVLJANJE Z VSEBINO SPLETNE STRANI
Načrtovati je treba tudi upravljanje z vsebino na spletni strani pri sami izdelavi kot tudi, ko postane aktivna in posledično vidna vsem na spletu. Kdo bo odgovoren za vzdrževanje spletne vsebine na strani? Kakšen bo potek dela? Kako moramo vgraditi funkcijo za odobritev spletne vsebine? Kako se zgodi s staro vsebino? Kako se ravna s časovno občutljivo vsebino? Na srečo naš CMS vsebuje tudi funkcionalnosti, ki uspešno rešujejo take težave in mnoge druge, vendar je vseeno potrebno takšne stvari načrtovati ze vnaprej, da bi kar najbolje zagotovili delovanje spletne strani v skladu z vašimi specifičnimi potrebami.

 

Vabimo vas, da si ogledate naše reference, cenik storitev in vodnik spletnih strani.

Želiš Deliti Ta Članek? Izberi Svojo Platformo!