Kot digitalni marketing postaja vse bolj priljubljen, tako se tudi potrošniki vse bolj zavedajo, na kakšen načim se jim vrši prodaja. Minili so dnevi, ko so za dobro prodajo bili dovolj samo oglasi. V današnjem času imajo socialna omrežja ogromen vpliv na potrošnike. In ravno zaradi tega, je postalo izredno donosno in priljubljeno, trženje z influencerji.

Samo influencerjem na Instagramu, je bilo za oglaševanje v letu 2018, plačano preko 1,4 milijarde EUR. Pri tolikšni porabi je potrebno poznati tudi prednosti naložbe. V nadaljevanju si lahko ogledate nekaj donosov, ki jih lahko pričakujete od takšnega trženja:

ZASLUŽEK

Najbolj očitna oblika trženja preko influencerjev, je seveda prihodek. Glede na raziskave vsak 1 EUR,ki je porabljen za trženje znamke, poveča prihodek za 8,81 EUR. To pomeni, da je trženje preko influencerjev na socialnih omrežjih, trenutno eden bolj donosnih načinov oglaševanja znamke.

Seveda se lahko z influencerji dogovorite tudi za plačilo preko provozij. S tem modelom kompenzacije plačujete influencerju za vsak nakup, ki ga kupec opravi na podlagi njegovega priporočila. Tako lahko še dodatno povečate donosnost naložbe.

ODNOS POTROŠNIKOV DO ZNAMKE

Trženje z influencerji vam poleg povečanega dobička, lahko vpliva tudi na odnos potrošnika do vaše znamke. Ko vam bodo sledili na socilanih omrežjih, bodo posledično tudi vaše izdelke in storitve, začeli doživljati v pozitivni luči.

Vpliv-influencerjev-Touchstudio-izdelava-spletne-trgovine

PRAVICE DO VSEBINE

Pri sodelovanju z influencerji, se lahko z njimi dogovorite, da dobite pravice za ponovno uporabo ustvarjene vsebine. Tako boste lahko isto vsebino uporabljali za različne namene oglaševanja. Na primer, objavo influencerja lahko uporabite kot izjavo na svojem spletnem mestu ali socialnih omrežjih. Tako lahko še dodatno vplivate na pozitiven odziv potrošnikov in povečanje prodaje.

VPLIV BLAGOVNE ZNAMKE

Influencerji imajo ogromno oboževalcev na socialnih omrežjih. Ko poklanjajo svoje bone za vaše produkte in storitve, to pozitivno vpliva na njihovo občinstvo. Tako lahko povečate domet in izboljšate podobo vaše blagovne znamke. Čeprav je donosnost naložbe pri trženju influencerjev velika in večplastna, morate veliko vašega časa posvetiti tudi influencerjem.

Za učinkovito izvajanje tržnih kampanj morate ustvariti odnos in dolgoročne odnose z njimi.

DOSEG TRŽENJA Z INFLUENCERJI

Blagovne znamke porabljajo milijarde dolarjev za delo z vplivnimi ljudmi. Mediakix je izdal poročilo, iz katerega je razvidno, da so blagovne znamke v letu 2018 porabile približno 1,6 milijarde USD samo za trženje preko Instagrama.

VPRAŠANJE JE – ALI SE SPLAČA?
KOLIKŠNA POVRAČILA PRIHODKOV LAHKO PRIČAKUJEMO?
IN KAKŠNI SO ZNESKI TRŽENJA Z INFLUENCERJI?
PA SI OGLEJMO…

UGODNOSTI

1. PRIHODKI
Celebrity Intelligence je izvedel raziskavo in ugotovil, da za vsak 1 EUR, ki ga podjetja porabijo za influencerje na področju lepote, se jim vrne donosnost naložbe v višini 8,81 EUR. Kar pomeni, da je donosnost naložbe ustvarjena s trženjem influencerjev, kar 11-krat večja kot pri oglasnih pasicah (banner-jih).

2. PREPOZNAVNOST BLAGOVNE ZNAMKE
Videoposnetki influencerja so trgovcu zamrznjene hrane Iceland Foods, prinesli povečanje ogleda oglasov na Facebooku za 55% in 59% na Youtube-u.

3. ODNOS KUPCA DO ZNAMKE
Pozitiven odnos potrošnikov do znamke Iceland Foods, se je povečal iz 10% na 80% po tem, ko je bila njihova ciljna publika izpostavljena vsebinam, ki so jo ustvarili vloggerji.

4. EMV (EARNED MEDIA VALUE)
Poleg prihodkov, klikov in angažiranosti se lahko izračuna EMV iz katerega je razvidno, kolikšen je znesek v EUR, ki ga je ustvarilo trženje z influencerji.

5. UGC (USER-GENERATED CONTENT)
UGC je vsebina ustvarjena s strani uporabnikov in ne podjetja oz. oglaševalskih agencij. Sedaj je večina influencerskih pogodb sestavljena tako, da pravice za nadaljnje oglaševanje na drugih socialnih in tržnih kanalih, prenese na naročnika. Tako se UGC koristi za nadaljnjo promocijo in posledično tudi večji dobiček.

influencerski-marketing-Touchstudio-izdelava-spletnih-strani

INVESTICIJA

1. GOTOVINA
Mnogi vplivniki, zlasti tisti najbolj slavnI, bodo pričakovali določeno denarno vsoto za promocijo vašega izdelka ali storitve. Stroški se močno razlikujejo glede na nišo in doseg občinstva.

2. IZDELEK
Včasih lahko plačate vplivnikom, da promovirajo vaše izdelke tako, da jim pošljete brezplačno blago ali vstopnice za prireditve. Odvisno od dogovora se znesek plača vnaprej ali po opravljeni promociji. Lahko pa se dogovorijo tudi za odstotek od prodaje, ki jih podjetja ustvarijo z oglaševanjem preko kanalov influencerjev. Ta metoda sicer zahteva posebne povezave za sledenje povezav od socialnih omrežij k naročniku.

3. ČAS
Marketing preko influencerjev zahteva veliko časa. Potrebno je dogovoriti vse pogoje od plačila do podrobnosti same kampanje.

4. AGENCIJA / PLATFORMA / PROGRAMSKA OPREMA
V kolikor želite upravljati z veliko marketinško kampanjo preko influencerjev, boste morali poskrbeti tudi za primeren način vodenja le-te. Obstajajo različni načini, ki so predvsem odvisni od budžeta. Lahko najamete agencijo, v podjetju zaposlite ljudi, ki se bodo ukvarjali samo s tem ali kupite programsko opremo, ki je posebej razvita za upravljanje takšnih kampanj.

POVZETEK

Potrebujete jasen pogled na obe strani marketinga z influencerji in zato boste morali spremljati ROI in EMV. Kot za vse ostalo, tudi za takšno obliko trženja velja, da bost morali vzpostaviti sistem, ki vam bo pomagal prihraniti vaš dragoceni čas in bo obenem natančno sledil vašim rezultatom.

Vam je bil članek v pomoč? Delite ga z ostalimi… Ostale članke in vodnike po nastavitvah si lahko ogledate tukaj. Nudimo vam tudi izdelavo spletne strani za samo 299 EUR ali izdelavo spletne trgovine za samo 399 EUR.

Želiš Deliti Ta Članek? Izberi Svojo Platformo!