Vsak dan se soočamo z vprašanji naših strank o veliki raznolikosti oblikovanja, razvoju spletnih strani in s tem povezanih aplikacij. Stranke ne moti raznolikost in konkurenca (to je bolj naša skrb), kot dejstvo, da v procesu iskanja ponudb različnih ponudnikov, oblikovalcev spletnih strani, prejemajo širok razpon cen. V tem članku bomo poskušali odgovoriti na to vprašanje in vam vsaj približno pojasniti ta fenomen oz. vam razložiti kaj je potrebno imeti v mislih pri izbiri oblikovalca vaše nove spletne strani. Torej, zakaj se cena izdelave spletne strani med ponudniki tako razlikuje?

  • Nekatere spletne družbe še posebej cenijo svoje prvotne zasnove in ideje (za kar imajo tudi pravico in zasluge), so vas pripravljene voditi skozi proces oblikovanja in izdelave tako, da si za vas umislijo popoln, celoten projekt in ne nazadnje tudi tržno strategijo. Ta podjetja so usmerjena v iskanje velikih strank, s tem tudi v pomembnejše dejavnosti za daljša obdobja, kar se cenovno odraža v visokih cenah.
  • Nekatera podjetja imajo ravno nasproten odnos od zgoraj naštetih, plus to da nimajo dovolj izkušenj, morda celo znanja za izvajanje kakovostnega spletnega projekta, zato tudi imajo temu primerne nizke cene. Seveda so izjeme in vsekakor lahko naletite na mlade profesionalce, katerim je vaš projekt ekstremno všeč in ga vidijo tudi kot odlično referenco, na račun katere bodo dobili nove ponudbe za nadaljnji uspeh
  • Vse ostale bi lahko razvrstili v “srednjo kategorijo” s svojimi prednostmi in slabostmi, čeprav je mogoče, da bomo za neko srednjo ceno spet lahko podali krasen izdelek. A kaj sploh je tisto, ki karakterizira vrhunsko spletno stran in aplikacijo oziroma katera podjetja, to res lahko zagotovijo?

Je cena izdelave spletne strani res tako pomembna?

Zagotovo cena izdelave spletne strani igra svojo vlogo, vendar pa so tu tudi drugi dejavniki, ki jih ne smete spregledati…

Več zaposlenih zagotavlja večjo stabilnost, kot tudi sposobnost da reagirajo hitreje na potrebe strank. Obstoj z večjim številom let v vsakem poslu nakazuje na tendenco, da “ti ljudje vedo, kaj delajo” že nekaj časa.

S pomočjo števila referenc, njihove kakovosti in števila strank, boste videli, ali so to ljudje s katerimi lahko najdete skupen jezik po vprašanju oblikovanja, domiselni funkcionalnosti za vašo spletno stran, oz. ali so to ljudje, ki poznajo svoje delo.

Imejte v mislih, da morajo biti osnovni elementi načrtovanja in razvoja spletne strani jasno navedeni. Podite pozorni na preveliko število postavk, za katere se vam niti približno ne sanja, kaj pomenijo. Zahtevajte konkretne elemente načrtovanja, oblikovanja, aplikacij, optimizacije, plačila in ne nazadnje tudi roka.

Danes je optimizacija zelo cenjena, vendar ne verjemite nikomur, ki pravi, da vas takoj lahko postavi na prvo stran, brez da bi Googlu plačali za to. SEO je namreč zelo zapleten in trajajoč proces.
Realen rok izdelave spletne strani je odvisen predvsem od vas, saj je na vas, da poskrbite za material, napotke in se odločite za dizajn – toda, če gre vse odlično, potem rok izdelave kvalitetne spletne strani ne smete biti krajši od 10 dni (velja tudi za najpreprostejše spletne strani).

Pozanimajte se, kje bo gostovala vaša spletna stran. Je strežnik v Ameriki ali…? Čeprav je to lahko, ni pa tudi nujno ključnega pomena, se vseeno pozanimajte kolikšen odstotek dostopnosti strani podjetje garantira, kaj dobite v naročenem paketu, koliko strani je že gostovanih na istem strežniku (če jih je veliko, lahko upočanijo delovanje vaše spletne strani) in ne nazadnje ali vam nudijo kontrolni panel (CPanel ali Plesk), ki vam bo pomagal pri upravljanju vaše spletne strani.
Vabimo vas, da si ogledate tudi naše reference, cenik storitev in vodnik spletnih strani.

Želiš Deliti Ta Članek? Izberi Svojo Platformo!