• Izdelava spletnih strani

POGOSTA VPRAŠANJA

Zavedamo se, da se morda prvič srečujete z izdelavo spletnih strani, zato smo vam za pojasnila vedno na voljo.

Spodaj smo odgovorili na najpogostejša vprašanja.

POKLIČITE ZA VEČ INFORMACIJ

Težko je postaviti neko povprečno ceno, sploh pri spletnih straneh po ključ, saj se vsebina – predvsem pa količina vsebine od stranke do stranke razlikuje. Preprosta spletna stran z oblikovano naslovnico in tipsko podstranjo, s preprostim kontaktnim obrazcem in morda kakšno galerijo slik je lahko izdelana že za 399€. Predstavljajte si hiško z garažo. Logično je, da blok z dvema dvigaloma stane bistveno več.

Čas izdelave spletne strani se spreminja glede na dizajn in funkcionalnosti. Dizajn po meri lahko traja nekaj dni ali tednov, odvisno od kompleksnosti grafičnega oblikovanja in zahtevanih revizij. Faza razvoja oz. izdelave spletne strani pa zahteva dodatnih nekaj dni oz. tednov, odvisno od števila strani in funkcionalnosti, ki jih spletna stran potrebuje. Seveda obstajajo splošne smernice in ves trud bomo vložili v to, da bo vaša nova spletna stran končana v roku, kot ste si ga zamislili.

Skušamo biti čimbolj fleksibilni. Po potrjenem splošnem formatu in barvne sheme idejne zasnove spletne strani, bomo brezplačno dokončali do 2 večji reviziji. Majhne spremembe bomo opravili vedno brezplačno.

Seveda. Integracija dizajna drugega grafičnega oblikovalca je pogosta praksa. S strani oblikovalca zahtevamo natančnost, izkušenost, dosegljivost, poznavanje CCS in odzivnega oblikovanja za mobilne naprave.

Specializirani smo za HTML5, CSS in PHP, vendar se odločno izkažemo tudi pri projektih izdelave spletne strani, ki zahtevajo znanje JavaScript, XLM, DHTML ipd. Vedno se trudimo uporabiti SEO prijazne tehnologije in seveda platforme, ki jih uporabljajo velika podjetja. Najbolj popularne platforme so WordPress, Opencart, Laravel, PrestaShop, Shopify ipd.

Seveda, celo predlagamo ga. Za obširne spletne strani in spletne strani v fazi prenove priporočamo testno strežniško okolje. Posredujemo vam uporabniško ime in geslo, s katerimi se lahko prijavite in tako bodisi spremljate ali pa skladno z dogovorom sodelujete pri napredku izdelave spletne strani. V tej fazi nam vaš feedback še kako pride prav, saj tako še pravočasno lahko manevriramo z elementi, za katere ste si premislili. Ko bo spletna stran končana in boste odobrili zeleno luč, jo bomo postavili na strežnik.

Da. Za izdelavo spletnih strani uporabljamo znane in uporabnikom prijazne vmesnike za upravljanje spletne vsebine (poznano kot: samostojno urejanje, tudi urejevalnik vsebine). Seveda vam pa v vsem času ostanemo na voljo, če se kadarkoli izkaže, da potrebujete bolj kompleksne spremembe.

Proces izdelave spletne strani imamo razdeljen na več korakov:

  1. Smernice: če gre za prenovo spletne strani najprej ocenimo in analiziramo obstoječo strukturo spletne strani in zabeležimo priporočila za izboljšanje spletnega mesta. Pri projektih izdelave nove spletne strani pa pričnemo s pogovorom o zadevah in funkcionalnosti vaše nove spletne strani.
  2. Vsebina: Predložite nam vso vsebino, katero želite objaviti na spletni strani. Po potrebi vam pomagamo pri pripravi avtorskega besedila in slikah visoke resolucije.
  3. Idejna zasnova: Izdelavo grafični osnutek naslovnice (prve, vstopne strani), skupaj s predlogi barv, vrste pisav (font), stil slik in postavitev elementov na strani.
  4. Organizacija: Ko zberemo vso vsebino spletne strani v finalni verziji, jo pregledamo in določimo optimalno razporeditev podanih informacij. Struktura spletne strani je osnovana na organizacijski shemi in vedno stremimo k temu, da jo potrdite.
  5. Revizija dizajna: Po pregledu idejne zasnove vam podamo možnost, da predlagate željene spremembe.
  6. Izdelava spletne strani: Ko potrdite grafično zasnovo je čas za izdelavo spletne strani. Tukaj potrjena zasnova počasi postaja konkretna spletna stran.
  7. Vnos vsebine: po postavitvi spletne strani (bodisi na testno strežniško okolje ali pa na aktualno domeno) pride čas za vnos vsebine. Skladno z dogovorom vnesemo podatke ali pa se dogovorimo za uvajanje, kjer vas seznanimo z delovanjem urejevalnika vsebine in vam tako omogočimo, da vsebino spletne strani vnesete sami.
  8. Testiranje: Opravimo še zadnja testiranja spletnega mesta in se prepričamo, da vse funkcije delujejo brezhibno. Tudi vi imate takrat priložnost še enkrat preveriti spletno stran.
  9. Objava: Ko imamo vašo privolitev, objavimo spletno stran. To se šteje kot zaključek projekta.

Google Analitika je en prvih vtičnikov, ki jih implementiramo v spletno stran in vam tako omogočamo možnost izboljšanja spletne strani. S tem vtičnikom boste namreč bolje razumeli vaše ciljno občinstvo, število konverzij in naročil ter ostalih podatkov.

Hotjar ni nadomestilo analitike. V bistvu bi lahko rekli, da priporočamo uporabo Hotjara, skupaj z analitiko. Npr: Google analitika pokaže, da ima indeksna stran (vstopna stran, naslovnica) veliko zapustno stopnjo (bounce rate). Hotjar pa vam bo pokazal kako točno uporabnik premika miško in se giblje po strani, tako boste točno določili točke, ki vaše potencialne kupce zmedejo.