Ko je spletna stran izdelana in objavljena, je založnik gotovo navdušen. Pred seboj ima izdelek, s katerim je uresničil svojo zamisel. Izdelek, ki mu bo pomagal do boljšega poslovanja, prepoznavnosti in povečanja prodaje. Vendar pa izdelava spletne strani ni nikoli zaključena enota. V trenutku, ko je ta postavljena, je potrebno pričeti načrtovati. Nujno je dodajanje vsebin, ki bodo prinesle še več uporabnikov. Po nekaj mesecih delovanja se opravi tudi prva analiza. Ta nam že pokaže, kje so potrebne nadgradnje in spremembe. Potrebna je torej podpora po izdelavi, saj je splet živ medij, kjer se ves čas dogaja kaj novega. Založniki oziroma administratorji sami pogosto nimajo dovolj znanja, da bi za vse poskrbeli sami, zato potrebujejo pomoč.

Osnovna podpora po končani spletni strani

Sama izdelava spletne strani ni vezana zgolj na podjetje, ki takšno storitev ponuja. Bodoči lastnik strani oziroma založnik mora pri izdelavi sodelovati. Ne le s svojimi željami in predlogi, temveč si mora pridobiti tudi znanje, da bo lahko s stranjo upravljal. Najkasneje takrat, ko je spletna stran končana in preide v uporabo, se mora naučiti uporabe sistema za urejanje spletne strani. (Kratko ga imenujemo kar CMS.)

cms-touchstudio-izdelava-spletnih-strani

Obvladanje dela s CMS ni tako težko, kot se zdi na prvi pogled. Nikakršno znanje s področja programiranja ni potrebno! Večina lastnikov se lahko urejanja strani nauči v urici ali dveh. Pri kakovostnih ponudnikih za izdelavo spletne strani, je to uvajanje v samostojno upravljanje že zajeto v ceno izdelave spletne strani. Pri prvih posegih v sistem sta pogosto še potrebni podpora in pomoč, kasneje pa poteka delo povsem samostojno.

Nadaljnja podpora

Ko je spletna stran že nekaj časa aktivna, se pogosto izkaže, da je potrebno še kaj izboljšati. Na primer dodati možnost, da se na strani prikazujejo tudi lebdeči oglasi, na katere prej nismo računali. Za takšne stvari administrator z malo znanja ne more poskrbeti sam. Če mu je na voljo IT podpora s strani izdelovalca strani, pa je delo opravljeno v nekaj minutah. Običajno gre za prav za spremembe in nadgradnje, ki terjajo zgolj nekaj minut dela. Potreba pa njih ni pogosta, temveč občasna. Večinoma se je zato priporočljivo dogovarjati za sprotna plačila, ne pa za mesečni pavšal.

Vam je bil članek v pomoč? Delite ga z ostalimi… Potrebujete dodatno pomoč? Ostale vodnike po nastavitvah si lahko ogledate tukaj. Nudimo vam tudi izdelavo spletne strani za samo 299 EUR ali izdelavo spletne trgovine za samo 399 EUR.

Želiš Deliti Ta Članek? Izberi Svojo Platformo!