Družbena omrežja so v zadnjem desetletju precej spremenila uporabo spleta. Pohvalijo se lahko z več uporabniki kot klasične spletne strani! Preko njih najdejo uporabniki spleta množico najrazličnejših informacij. Predvsem pa so priljubljene, ker z njihovo pomočjo pridobijo psihološki občutek vrednosti. Druženje v umetnem prostoru in deljenje njihovega življenja, dosežkov in občutkov … Vse to jih navdaja z mislijo, da so v svojem krogu prijateljev oziroma sledilcev pomembni.
Prav zaradi tega so družbena omrežja odlična tudi za promocijo. Uporabniki se namreč znotraj teh omrežij družijo ter najdejo svoj glas. Zaradi občutka domačnosti pa so dojemljivi tudi za najrazličnejše vplive. Nič nenavadnega ni torej, da so prav družbena omrežja tista, ki postavljajo nove trende.

Katera družbena omrežja velja uporabljati?

Da bi družbena omrežja čim bolje izkoristili za promocijo svoje spletne strani oziroma trgovine, je treba razmisliti o njihovi primernosti. Katera so najboljša? Za klasična štejejo Facebook, Twitter in Instagram. Med mlajšo populacijo pa je zanimivih še mnogo drugih, na primer aplikacija musical.ly.

Vse pogosteje se tudi pri nas uporablja Pinterest. Ta uporabnikom omogoča, da si shranjujejo najrazličnejše zanimive vsebine. Na njem je vse od kuharskih receptov do čevljev v slikovni obliki ter s povezavo na izvorno stran.
Izbira družbenih omrežij je odvisna predvsem od tega, kdo je naša ciljna skupina.

facebook-kampanja-izdelava-spletnih-strani-touchstudio-031-396-041

Kakšen naj bo Facebook profil?

Facebook je za podjetja in posamezne blagovne znamke še vedno najbolj uporaben. Zakaj? Ker ga s pridom uporabljajo odrasle ženske. Te pa so tiste, ki v gospodinjstvu običajno skrbijo za nakupe, tako zase kot za druge družinske člane. Izdelava Facebook profila za podjetje je običajno drugačna kot izdelava profila za fizično osebo. Predvsem ponuja več možnosti, zato jo velja prepustiti profesionalcem. Potrebno je namreč poskrbeti za primerno predstavitev in načine vzpostavljanja kontakta z uporabniki. Nujno je ločevanje lastnih objav od objav gostov ter prikaz lokacije podjetja na zemljevidu. Obstajati mora možnost podajanja ocene zadovoljstva in še marsikaj. Facebook profil je kanal za poslovno komuniciranje, zato mora biti tudi tako zastavljen. Tukaj si lahko ogledate kako pravilno zastaviti Facebook profil in ga primerno uporabljati.

Vam je bil članek v pomoč? Delite ga z ostalimi… Potrebujete dodatno pomoč? Ostale vodnike po nastavitvah si lahko ogledate tukaj. Nudimo vam tudi izdelavo spletne strani za samo 299 EUR ali izdelavo spletne trgovine za samo 399 EUR.

Želiš Deliti Ta Članek? Izberi Svojo Platformo!