Internetni marketing

//Internetni marketing
Internetni marketing 2016-04-27T13:07:39+00:00

Internetni marketing

Internetni marketing: OGLAŠEVANJE NA SPLETNIH ISKALNIKIH

Najbolj znana oblika spletnega oglaševanja je Google Adwords program, ki omogoča, da se vaši oglasi in povezava do vaše spletne strani, nahajajo nad ali desno od vseh najdenih zadetkov na spletnem iskalniku. Drugi priljubljeni obliki spletnega oglaševanja v Sloveniji sta E-target in Adsense. Princip je enostaven: vsakič, ko se v nekem članku na 200 slovenskih portalih pojavi vaša ključna beseda, bo vaš oglas prikazan pod ali nad člankom, vi pa boste plačali le v primeru, če kdo klikne na vaš oglas.

Pomembno je poudariti, da je vlaganje dvostransko – tako v otvoritev in vodenje kampanje, kot tudi sredstva katera vlagate v kampanjo, vendar je tudi obet vloženih sredstev veliko boljši. Mi vam omogočamo izvajanje in upravljanje oglaševalskih kampanj; vam svetujemo pri izbiri ključnih besed, obliki oglasov in ciljne skupine trga.

In cena?
Najboljše pri tovrstnem oglaševanju je prav cena. Koliko na dan ste pripravljeni plačati, doliko časa se oglas tudi prikazuje. Sami določate ne samo ceno in koliko ste pripravljeni plačati za klik na vaš oglas, temveč določite tudi, kdaj, kje in na kakšen način se bo vaš oglas prikazal. Google je pripravil posebno kampanjo in vas pri naročilu oglaševanja na njegovem spletnem brskalniku za 20€, nagradi kar z 60€.

Internetni marketing: Oglaševanje s spletnimi pasicami – bannerji

Pasice so trenutno najbolj razširjena oblika oglaševanja na internetu. Gre za zelo privlačne oglase v obliki statične slike ali animacije, čigar namen je spodbuditi zanimanje obiskovalcev in služijo kot povezava do vaše spletne strani. Banner bi lahko razumeli tudi kot oglaševalski prostor, ki je sestavni del spletne strani, v katerem lahko oglaševalec objavlja katerokoli dovoljeno vsebino. Pri dimenziji pasic se lahko odločate med standardno (120 x 60, 160 x 60, 180 x 150, 400 x 240, 250 x 250, 336 x 280, 468 x 60) ali po meri, vse odvisno od tega, koliko prostora imate za oglaševanje.

“Click-thrue” metodo vam priporočamo takrat, ko svoje blagovne znamke ne želite promovirati, vendar na najbolj neposreden način hočete določen izdelek oz. storitev postaviti v ospredje. Take vrste pasic morajo biti zanimive, da bi lahko pritegnile pozornost in hkrati prepričale potencialne stranke, naj kliknejo na vaš oglas. Ker se “Branding” uporablja za razvoj blagovne znamke podjetja, se običajno vodi vzporedno s kampanjo v drugih medijih. Te akcije lahko vodijo podjetja, ki so javnosti že znana, ali podjetja, ki s svojim imenom šele prodirajo na trg. Cilj te kampanje ni prisiliti obiskovalca naj klikne na oglas, temveč da si skozi nenehno pojavljanje slike v spomin natisne ime podjetja oz. izdelka.

Želite izvedeti še več o internetnem marketingu?