Grafično oblikovanje reklamnih elementov in poslovnih tiskovin

//Grafično oblikovanje reklamnih elementov in poslovnih tiskovin
Grafično oblikovanje reklamnih elementov in poslovnih tiskovin2017-02-08T15:31:22+00:00

Grafično oblikovanje Grafični oblikovalci pravimo, da je grafično oblikovanje vsemogočno in naročniki tisti, ki se ne zavedajo pomena grafičnega oblikovanja. Včasih se učinek grafičnih oblikovalcev žal precenjuje. Dizajn kot tak večinoma naredi življenje enostavnejše, lažje, boljše. Poglejte naokoli! Dobro zasnovane grafične oblike pravilno usmerjajo. Dobro izdelana navodila olajšujejo uporabo novega aparata. Dobro oblikovana tipografija, dobro organizirana spletna stran poenostavijo branje in razumevanje.

Tako dober kot tudi slab dizajn govorita o svojem lastniku. Zastava o državi, vizitka o poslovnežu, etiketa o vinu. Oblikovanje moramo razumeti kot naložbo in ne kot strošek. Kot dejstvo brez katerega danes ni mogoče tekmovati s konkurenco. Mnoga tržno usmerjena podjetja v Sloveniji počasi razumejo pomen dobro oblikovanih identitet svojih blagovnih znamk. Zavedajo se, da dober dizajn resnično poudari vrednost izdelka, poveča njegovo prodajo in izboljša njegov položaj na trgu.

“Dejstvo je, da pri oblikovanju ne gre za objekte, temveč vpliv, ki jih ti objekti imajo na ljudi!”

Zato oblikovanja ne smatramo kot konstrukcijo grafike, izdelka ali usluge, temveč kot sredstvo, ki bo vplivala na delovanje ljudi, da bodo ustvarili svoje želje in zadovoljili svoje potrebe. Z oblikovanjem poskrbimo, da javnost usmeri pozornost ravno na vaš izdelek. Ni nepomembno kako bo izgledal logotip podjetja ali blagovne znamke, saj le-ti v veliki meri določajo videz spletne strani, med ostalim pa ga je treba prenesti tudi na celi niz tiskalnih medijev. To ustvarja podobo podjetja – doslednost pri vizualni identiteti asocira na doslednost pri poslovanju, da marketniškega preboja niti ne omenjamo.

Poskrbite, da si bodo stranke preprosto zapomnile vaše podjetje. Mi vam bomo pomagali do enostavnega in učinkovitega logotipa – prav takega, kot mora biti.

Nič drugega ne more simbolizirati vašega podjetja tako, kot to stori en največjih elementov kateregakoli posla – logotip. Ta prepoznaven simbol mora poskrbeti, da boste izstopali od drugih. To je najpreprostejši način vzpostavljanje vizualne komunikacije z javnostjo, ki med ostalim vpliva na nastanek identitete vašega podjetja.

Kaj vam še nudimo?

  • Izdelava-celostne-grafične-podobe-cgp-touchstudio-alsancan
  • graficno-oblikovanje-cgp-touchstudio-avaxa
  • Izdelava celostne grafične podobe
  • Izdelava-celostne-grafične-podobe-cgp-touchstudio-kenarplatform
  • izdelava-logotipa-touchstudio-sencila-golob
  • graficnooblikovanje-cgp31
  • izdelava logotipa
  • graficno-oblikovanje-cgp-izdelava-logotipa-touchstudio-omni-dekor
  • izdelava logotipa
  • graficnooblikovanje-cgp32
  • izdelava logotipa

LETAKI IN BROŠURE
Ponujamo vam oblikovanje in tisk najbolj znanih metod oglaševanja, ki se uporabljajo pri pospeševanju prodaje: letaki, zgibanke, katalogi in brošure. Ponujamo vam tudi lektoriranje, da bo vaše besedilo zagotovo privlačno oblikovano.

ETIKETE, ŠKATLE, VREČKE, CD OVITKI in ZGOŠČENKE
Pripravo embalaže za vaše izdelke ne smatramo le kot zaščito proti poškodbam, temveč kot sredstvo, ki pomaga pri prodaji. Poleg tega vam ponujamo tudi kakovostno oblikovanje etiket in slovenskih deklaracij.

POSLOVNE VIZITKE
Za vas oblikujemo poslovne vizitke in jih pripravimo za tisk. Tiskanje poslovnih vizitk vam nudimo že od 15,00 € naprej. Izbirate lahko med enostranskimi ali obojestranskimi, s plastifikacijo mat, sijaj ali brez.

DOPISNI LISTI, RAČUNI, DOBAVNICE, POSLOVNE MAPE,  KUVERTE
CGP-ju prilagodimo dopisne liste, račune, dobavnice, poslovne mape in kuverte ter predloge za e-poštna sporočila. Dimenzije določite vi, ponujamo pa vam tudi drzne neenakomerne oblike map, ki bodo zagotovo izstopale od poslovnih map vaše konkurence.

BANNERJI (PASICE)
Če se pripravljate na internetni marketing, se zagotovo zavedate kako pomembni so dobro oblikovani bannerji. Pohvalimo se lahko že z več kot 940-imi bannerji, ki so bili oglaševanih skoraj po celem svetu.