Optimizacija spletnih strani (SEO: Search Engine Optimization) je postopek izboljšanja vidljivosti spletne strani na iskalnikih skozi resnične tako imenotvane organske iskalne nize, glede na ključne besede. Primer; Google svoje zadetke oz. rezultate razvršča glede posebnih algoritmov. Pravila in algoritmi spletnih iskalnikov se konstantno spreminjajo, zato je potrebno prilagoditi tudi vsebino spletne strani in le-to optimizirati.

Optimizacija spletnih strani in njen namen

Cilj je doseči najboljšo uvrstitev med rezultati iskanja, glede na določeno analizo ključnih besed. Namreč, višja kot je uvrstitev spletne strani med rezultati iskanja, več obiskovalcev bomo pridobili na našo spletno stran. Zato mora SEO optimizacija vključevati tudi iskanke po slikah in videoposnetkih, lokalno iskanje, iskanje po RSS novicah, dokumentih ali pa panožno specifično navpično iskanje. Prav tako pa optimizacija spletne strani lahko pomeni prirejanje vsebine, HTML strukture in ustreznih meta oznak z namenom povečanja pomembnosti in povezanosti ključnih besed.

optimizacija spletnih strani

SEO kot tržna strategija
Tu bi sicer morali oglaševati in ponujati naše storitve in pakete optimizacije spletnih strani vender SEO optimizacija ni nujno ustrezna strategija za vsako spletno stran. Zakaj? Alternativne spletne tržne strategije so lahko glede na cilje skrbnika spletne strani celo bolj učinkovite. V to strategijo bi lahko vključili tudi plačljivo iskalno oglaševanje. Vendar ne smemo pozabiti, da uspešna spletna oglaševalska kampanja (internetni marketing) lahko z optimizacijo privabi organski promet (realno iskanje obiskovalcev).

Večina naših spletnih strani je “iskalniku prijaznih”, kar pomeni, da so naši dizajni spletnih strani, meniji, urejevalniki vsebin in medijev, aplikacije spletnega nakupovanja in ostali elementi optimizirani za boljšo uvrstitev na spletnih iskalnikih. Zato je osnovna optimizacija spletnih strani običajno vključena v ceno. Kvalitetna izdelava spletne strani pomeni vsaj 50% uspeh na iskalnikih. Na vašo željo ta del procesa tudi preskočimo, vendar preden se odločite za to možnost, naj vas opomnimo na nekatere dejavnike:

  • Kakšna je konkurenca vaše poslovne prisotnosti na internetu?
  • Koliko prometa / prejemkov pričakujete s spletne strani?
  • Koliko ste pripravljeni plačati za trženje na spletu?
  • Ste pripravljeni storiti vse kar je potrebno?