5 trikov optimizacije slik za vašo spletno stran smo vam že predstavili, danes pa vam predstavljamo še 5 nasvetov, ki naj vam bodo v pomoč pri optimizaciji slik.
Naučite se upravljati s pred oglednimi sličicami
Tako spletne trgovine, kot tudi ostale spletne strani in portali se odločajo za uporabo predoglednih sličic. To pa zato, ker je to čudovit način prikazovanja kategorije, članka ali drugega besedila.
Predogledne sličice so sicer super, pa vendarle morate biti previdni – kar precej lahko vplivajo na hitrost nalaganja vaše spletne strani. Ponavadi so prikazane v kritičnem trenutku nakupovalnega procesa, in če to zaustavlja hitro nalaganje izdelkov v kategoriji – se hitro lahko zgodi, da izgubite še kakšno stranko. Zato:
- Potrudite se in predogledne sličice naredite kar se da majhne. Včasih se splačala tudi menjati kakovost slike v zameno za precej hitrejše nalaganje datotek.
- Poskrbite, da se bodo ALT opisi vaših sličic razlikovali. Zelo pomembno je, da bodo spletni iskalniki indeksirali velike slike (boljše kakovosti in resoluvije), zato se potrudite in poskrbite, da se bodo ALT oznake močno razlikovale med seboj.
Uporabite zemljevid slik (Google)
Če vaša spletna stran uporablja JavaScript Galerijo slik, pojavna okna ali pa katero koli drugo izboljšano nakupovalno izkušnjo za uporabnika, vam pri organizaciji slik lahko pomaga tudi Google.
Spletni pajkci ne morejo zaznati slik, ki niso priklicane v izvorni kodi spletne strani. In, da bi svoje slike lahko predstavili Google-u, to lahko storite z oddajo zemljevida spletnih slik.
Google ima veliko smernic glede objavljanja slik, ki vam pomagajo k boljši uvrstitvi vaše spletne strani. (Si te smernice želite prebrati?) Poleg tega, pa lahko uporabite razširitev za slike, ki bo Google obveščala o vaših slikah na vaši spletni strani.
Kljub temu, da uporaba zemljevida ne garantira indeksiranje vseh slik, pa boste na ta način absolutno pripomogli k optimizaciji vaše spletne strani in seveda še posebej tistih slik, ki bodo navedene v zemljevidih. Google Webmaster Tools nudi pomoč pri kreiranju vašega zemljevida slik.
Na Google zemljevidih je zelo pomembno, da vsaki sliki dodate specifične oznake. Ustvarite lahko celo ločen zemljevid za seznam slik. Pomembno je, da podate vse potrebne informacije z uporabo pravilnih oznak.
Bodite pozorni na vaše dekorativne slike
Spletne strani imajo veliko dekorativnih slik, kot so slike za ozadja, gumbi, sence in obrobe. V bistvu bi lahko rekli, da so vse tiste slike, ki niso povezane z izdelkov, dekorativne.
Kljub temu, da dekorativne slike pripomorejo estetskemu izgledu spletne strani, lahko precej vplivajo na nalaganje spletne strani, saj se nemalokrat dogaja, da so slike za ozadje zelo velike in potrebujejo svoj čas, da se naložijo. Zato bodite pazljivi, saj ne želite da bi dekorativne slike vplivale pri konverziji vaših obiskovalcev v kupce.
Kaj lahko storite?
- Slike, ki so namenjene obrobam, pretvorite v PNG-8 ali GIF format. Tako lahko ustvarite dobre slike, samo nekaj sto kb velike.
- Tam, kjer je mogoče, namesto slik uporabite CSS. Presenečeni boste nad hitrostjo nalaganja spletne strani.
- Ponovno preglejte sliko za ozadje (ki so ponavadi velikosti kot kakšen wallpaper). Velikokrat se zgodi, da bi se velikost datoteka še lahko zmanjšala, brez kritične izgube kakovosti slike.
Bodite previdni pri uporabi Omrežja za distribucijo vsebin (Content Delivery Networks)
Omrežja za dostavo vsebin so zelo popularna za gostovanje slik in drugih medijskih datotek. Ti lahko ne opisno povečajo čas nalaganja strani in pomagajo pri reševanju težav pasovne širine.
Edina pomanlkjivost so povratne povezava (backlink). Kot morda veste so povratne povezave ključnega pomena za SEO optimizacijo in več kot jih vaša spletna stran ima, višjo pozicijo bo imela med rezultati na spletnih iskalnikih.
S postavitvijo slik na omrežje za distribucijo vsebin, boste najverjetneje odstranili slike iz vaše domene in jo naložili na omrežju za distribucijo vsebine. To pomeni, da, ko obiskovalec klikne na sliko, ga povezava preveže na stran omrežja za distribucijo vsebine.
Zato je najboljše pravilo:
- Ne sledite trendu kot hmmmm… »ovce« samo zato, ker je nekaj pač fuuuuuul moderno. Najprej ugotovite ali je to res najboljša poteza za vaše podjetje.
- Če imate spletno stran z res močnim prometom vsak mesec, potem je vredno razmisliti o uporabi omrežja za distribucijo vsebin, saj boste najverjetneje tako lahko rešili težavo pasovne širine.
- Če ima vaša spletna stran le “tisoč” obiskovalcev na dan bo tudi vaše trenutno gostovanje po vsej verjetnosti izdržalo tak »pritisk«.
Testirajte vaše slike
Cel namen optimiziranja slik je povečanje prodaje. Pisali smo o zmanjševanju velikosti datotek in sporočanju Googlu naj le-te indeksira – ampak kaj pa testiranje slik? Ugotoviti morate namreč tudi to, katera slika vam prinese boljšo konverzijo.
Testirajte število slik izdelkov na stran: Ker je čas nalaganje spletne trgovine problem za nekatere spletne trgovine, ki si ne morejo privoščiti svojega gostovanja, lahko zmanjšate število slik izdelkov, ki naj bodo prikazani na stran in s tem povečate konverzijo in posledično tudi prodajo. Vendar ne pozabite, da k povečanju prodaje lahko pripomore tudi več slik izdelka (npr. različni zorni koti ali barve). In edini način, da to izveste je, da testirate.
Testirajte kateri zorni kot izdelka so kupcem bolj všeč: Lahko se zgodi, da boste z dobro izbiro slik povečali neke vrste lojalnosti – bi temu lahko rekli. Opravite anketo in jih vprašajte, kaj jih najoblj zanima pri nakupu določenih izdelkov.
Testirajte kotliko izpisov izdelkov naj imajo seznami izdelkov v kategorijah: 10, 20, 100 izdelkov? Testirajte število na straneh kategorij in ugotovite, kaj je vašim potencialnim kupcem najbolj všeč – nenazadnje so oni tisti, ki določajo uspešnost vaše prodaje. Ustrezite jim!