SEO se dolgoročno najbolj izplača in zato številni webmasterji in prodajalci veliko vlagajo v  SEO (Search Engine Optimization). Če ga primerjamo z plačljivimi storitvami kot npr. AdWords, socialni mediji in prikazno oglaševanje, se te obrestijejo le dokler vlagamo v njih. Medtem, ko dober SEO prinaša dobiček tudi mesece ali celo leta po tem, ko smo nehali vlagati vanj. Seveda pa se veliki iskalniki vedno prilagajajo in zato SEO optimizacija postaja vse težja in težja. Zato smo za vas pripravili ta vodič v katerem vam bomo opisali, kako se lotiti SEO v Opencartu, da vam popravi uvrstitev v brskalnikih, kar vam bo posledično prineslo tudi večji dobiček.

Prvo se moramo lotiti iskanja primernih ključnih besed, ki vam bodo povečale prodajo

Pravilno zastavljena raziskava ključnih besed je temelj dobre optimizacije za iskalnike. Prava ključna beseda ima velik vpliv na na SEO. Seveda morate pri iskanju pravih ključnih besed vzeti v obzir, da potrebujete primeren keyword za vašo spletno stran, ki se mora imeti tudi veliko število mesečnih iskanj v brskalnikih. Tukaj nam pride prav Google Keyword Planner – brezplačno orodje, ki nam pedlaga primerne besede kot tudi omogoča vpogled v število iskanj za določeno besedo.

Opencart SEO optimizacija

Najbolje, da začnete z vnosom ene ali več začetnih ključnih besed, ki so povezane z kategorijo na vaši spletni strani. Za primer bomo vzeli demo trgovino od Opencarta, na kateri so že prednaloženi nekateri izdelki in ustvarjene kategorije za njih. Uporabiti bomo želeli ključne besede kot so prenosni računalniki, tablični računalniki, telefoni, kamere in mp3 predvajalniki. Navigirajte do zavihka “Keyword Ideas”, kjer vam bo Google samodejno predlagal druge sorodne ključne besede in prikaz iskanj na mesec za vsako ključno besedo. Zavedajte se, da je prikazana statistika povprečnih mesečnih iskanj ključnih besed odvisna od države, ki ste jo izbrali. Zato se prepričajte, da ste izbrali pravilno državo.

Analiza SEO ključnih besed

Sedaj bo najbolje, da si predlagane ključne besede vnesete v excell razpredelnico, da bi jih lažje analizirali in določili katere bodo najbolj primerne za vašo spletno trgovino. Vprašajte se: Ali je moja spletna stran primerna za to ključno besedo? Če je odgovor pritrdilen, potem se je vredno osredotočiti na to ključno besedo. naj vas ne skrbi, da beseda nima ogromno mesečnih poizvedovanj. To lahko pomeni, da je bolj specifična in vam načeloma lahko prinese višjo stopnjo konverzije. Svetujemo vam, da bodite pozorni na besedne zveze, ki vključujejo besede: kupi, prodaja, online, trgovina… Te besede so primerne za povečanje obiska vaše spletne trgovine. Delajte na ključnih besedah dokler jih ne izberete nekje od 30 do 50. Za večino trgovin je to število dovolj, a res obsežne trgovine z velikim številom kategorij in izdelkov, zahtevajo večje število ključnih besed.

Optimizacija vaše spletne trgovine

Združevanje podobnih ključnih besed

Ko ste zgradili bazo ključnih besed, ki so primerne vaši ponudbi, se morate lotiti združevanja teh ključnih besed in fraz, v kategorije. Načeloma po združevanju dobimo skupine besed, ki so dejansko vaše kategorije, strani izdelkov ali objave na blogu. Če se držmo primera demo Opencart trgovine, bomo združili skupaj vse ključne besede za prenosne računalnike, potem za tablične računalnike in tako naprej. Če se osredotočimo na kategorijo prenosni računalniki, nam je Keyword Planner predlagal sledeče ključne besede in statistiko njihovih mesečnih poizvedovanj v brskalnikih:

Prenosni računalnik – od 1.000 do 10.000
Prenosniki – od 1.000 do 10.000
Računalnik – od 1.000 do 10.000
Prenosniki akcija – od 100 do 1000
prenosniki na obroke – od 100 do 1000
Poceni prenosniki – od 100 do 1000
Prenosni računalnik akcija – od 100 do 1000
Prodaja računalnikov – od 100 do 1000
Prenosnik akcija – od 10 do 100
Najcenejši prenosniki – od 10 do 100

Kot lahko vidite, se pojavlja veliko različnih ključnih besed pri kategoriji prenosnih računalnikov. Včasih se je smiselno osredotočiti na vse ključne besede vendar, po drugi strani pa obstajajo tudi razlogi zakaj se je dobro osredotočiti samo na določene iskalne pojme. Sedaj moramo izbrati primerne besede za vsako stran na naši spletni trgovini, da ne bodo med seboj tekmovale pri uvrstitvi v brskalnikih. Posledično se lahko prikaže napačna stran namesto tiste, za katero smo hoteli, da se prikaže za določeno ključno besedo.

Nadaljevanje si preberite v 2. delu…

Vam je bil članek v pomoč? Delite ga z ostalimi… Potrebujete dodatno pomoč? Ostale vodnike po nastavitvah si lahko ogledate tukaj. Nudimo vam tudi izdelavo spletne strani za samo 299 EUR ali izdelavo spletne trgovine za samo 399 EUR.

Želiš Deliti Ta Članek? Izberi Svojo Platformo!