Vsi vemo, da je oglaševanje na spletu cenovno neprimerljivo s klasičnimi mediji, na primer tiskanimi ali televizijo. Vendar je splet tudi medij, kjer se pogosto udejstvujejo skromni. Podjetja in podjetniki, ki imajo izjemno majhna sredstva, torej je zanje tudi sto evrov lahko pravo bogastvo. Če ste naredili svojo spletno stran ali pričeli s spletno prodajo, potem dejansko šteje vsak cent, kajne? Prav zato je  potrebno oglaševanje na spletu dobro premisliti. Brez njega pač ne gre, saj je oglaševanje v današnjih časih zaradi velike konkurence nujno.

Možnosti za oglaševanje na spletu

Velike spletne strani oziroma najbolj obiskani spletni mediji vam nudijo, da se pri njih oglašujete z neposrednim zakupom oglasnega prostora. Kupite si “okence” na njihovi strani, pri čemer se določi čas trajanja prikazovanja vašega oglasa in število prikazov. Običajno gre za spletne strani, ki živijo prav od oglasov. To pa pomeni, da so cene marsikdaj visoke! Prednost je, da takšno oglaševanje nudijo najbolj obiskane spletne strani. Slabost pa je v tem, da vam število prikazov ne zagotavlja tudi klikov na oglas. Za oglaševanje lahko torej plačate kar precej, a učinek ni nujen.

spletno-oglasevanje-touchstudio-izdelava-spletnih-strani

Druga možnost je oglaševanje na spletu skozi partnerske sisteme. Najbolj znanega ponuja Google. Založniki poskrbijo za primerne oglasne prostore na svoji strani in se v sistem vključijo preko AdSense. Oglaševalci na drugi strani pa vstopajo skozi AdWords. Kadar želite oglaševati, za začetek oddate oglas primernih dimenzij. Nato določite, koliko ste pripravljeni za oglaševanje plačati ter druge parametre. Sistem na podlagi vsebine oglasa (oziroma ključnih besed) vaš oglas distribuira na partnerske strani. Izbira tiste, ki so vsebinsko primerne, ali pa jih prikazuje na vseh v straneh sistema, ki jih uporablja določen uporabnik. Kako sistem ve, kateri oglas komu prikazati? Za to poskrbijo piškotki. Oglas za trgovino z obutvijo se tako prikazuje nekomu, ki je v preteklosti že obiskal vašo stran. Prav tako cilja na podobne strani ter uporabnike, ki so v iskalniku povpraševali prav za obutev.
Ena od možnosti je tudi oglaševanje preko družabnih omrežij. Tudi tu se oglasi prikazujejo glede na ključne besede in piškotke. Možnosti oglaševanja na spletu je še kar nekaj, poleg tega pa je treba pomisliti tudi na možnosti oglaševanja na mobilnih napravah. Vse več ljudi jih namreč uporablja za dostopanje do spleta, zato so prav mobilni oglasi v porastu.

Vam je bil članek v pomoč? Delite ga z ostalimi… Potrebujete dodatno pomoč? Ostale vodnike po nastavitvah si lahko ogledate tukaj. Nudimo vam tudi izdelavo spletne strani za samo 299 EUR ali izdelavo spletne trgovine za samo 399 EUR.

Želiš Deliti Ta Članek? Izberi Svojo Platformo!