Inštitut Baymard je v zadnjih 7 letih, več kot 28.000 ur izvajal U/X raziskave na temo – Zakaj kupci ne dokončajo nakupa izdelkov, ki so jih že dali v košarico? Pri spletni prodaji, je vsem trgovcem dobro poznana težava – nezaključen nakup v košarici. Na Baymardu so ugotovili, da 69% artiklov, ki jih ljudje dodajo v svoj voziček, nikoli ne kupijo, kar je samo v ZDA povzročilo za približno 260 milijonov USD izgubljenih prihodkov.

Poročilo o raziskovanju Baymarda o optimizaciji in zmanjševanju opuščenih nakupov (2017), ki ga je naročilo podjetje Amazon Pay, opisuje šest najpomembnejših načinov, kako lahko podjetja izboljšajo izkušnjo pri nakupu preko spleta. To je ključnih šest dejavnikov, zaradi katerih potrošniki pri spletnem nakupu, ne zaključijo proces nakupa izdelkov, ki so jih predhodno dali v košarico.

Kateri dejavniki najbolj vplivajo na nezaključen nakup v košarici

1. Optimizacija polj obrazca – Povprečna spletna blagajna vsebuje dvakrat toliko obrazcev, kot je potrebno, da kupec zaključi nakup. Zelo pomembno je, da se kupcu čim bolj poenostavi in pohitri proces nakupa, ker tako obstaja manj možnosti, da se v tem času predomisli in opusti nezaključen nakup.

2. Vnaprej izpolnjena polja obrazca – predhodno izpolnjevanje osnovnih informacij, kot so e-pošta, ime, priimek in poštna številka, odlično vpliva na povečanje števila zaključenih nakupov. Ker je obiskovalec že delno pred-izpolnil obrazec, mu je potem toliko lažje in hitreje dokončati obrazec. Seveda pa tukaj ne smemi pozabiti niti na psihološki vidik, ker je kupec dejansko že oddal osnovne podatke in se posledično na spletni strani počuti bolj “domače”, mu je toliko lažje samo še dokončati nakup .

3. Varnostna vprašanja – Uporabniki morajo zaupati trgovcem, ko jim predajo podatke o svojih kreditnih karticah. Ravno iz tega razloga morajo biti, ob oddaji takšne vrste podatkov, obvezno prisotna tudi varnostna vprašanja.

4. Skrbi glede zasebnosti – Vprašanje informacij, kot sta npr. starost in spol, lahko pomaga pri trženju, lahko pa tudi sproži strahove glede zasebnosti. Naučite se, kako in kdaj zahtevati tovrstne informacije. Nikoli jih ne bi smeli zahtevati, ob samem nakupu. Takšne informacije so rezervirane, za vprašalnike po zaključenem nakupu, nagradne vprašalnike…

5. Prisilno ustvarjanje uporabniškega računa – Prisiliti kupca, da ustvari račun samo zato, da lahko dokonča nakup, je eden glavnih vzrokov za opustitev nakupa v spletnih trgovinah. Vsi resni spletni trgovci, se zavedajo tega in ponujajo možnost nakupa brez registracije.

6. Plačila preko tretjih oseb – takšne vrste plačil so v porastu in vsi indikatorji kažejo, da se ta trend ne bo ustavil in se bo ravno nasprotno, samo še povečeval. Zato implementirajte na vašo spletno stran tudi plačila preko tretjih oseb kot je npr. PayPal, Amazon Pay, AliPay

opuscena-kosarica-Touchstudio-izdelava-spletnih-strani

Kako prepričati kupca, da dokonča nezaključen nakup

Obstaja kar nekaj načinov, kako kupca pritegniti nazaj, da opravi opuščen nakup. A daleč najbolj učinkovit vzvod za dosego tega je, obveščanje kupcev o nezaključenih nakupih preko e-pošte. Načeloma se lahko to počne tudi ročno, a zahteva veliko časa, kar ni najbolj optimalno. Zato so na voljo avtomatizirani postopki, ki spremljajo opuščene nakupe in po preteku določenega časa, ki ga sami nastavimo, pošiljajo obiskovalcem e-poštna sporočila. Na tak način spletni trgovci povrnejo, kar lepo število opuščenih košaric. Zato je investicija v tej smeri več kot dobrodošla in bo zagotovo povrnjena.

Vam je bil članek v pomoč? Delite ga z ostalimi… Ostale članke in vodnike po nastavitvah si lahko ogledate tukaj. Nudimo vam tudi izdelavo spletne strani za samo 299 EUR ali izdelavo spletne trgovine za samo 399 EUR.

Povzetek
Nezaključen nakup v košarici
Naslov prispevka
Nezaključen nakup v košarici
Opis
Zakaj kupci ne dokončajo nakupa izdelkov, ki so jih že dali v košarico? Oglejte si šest najpomembnejših dejavnikov za nezaključen nakup v košarici.
Avtor
Objavil
Touchstudio
Logotip