Ko je stranka izbrala izdelek, je zadnja stvar, ki jo želi narediti, izpolnjevanje kupa obrazcev in vprašalnikov samo zato, da lahko zaključi nakup. Znana spletna trgovina z oblačili je uspela prepoloviti stopnjo zapuščanja pred plačilom nakupa samo tako, da je umaknila zahtevo po registraciji uporabnika in obiskovalcem omogočila nakup brez registracije. Navkljub dokazom, da omogočanje nakupa neregistriranim uporabnikom povečuje promet, nekatere spletne trgovine še vedno vztrajajo na tem. Pod drobnogled smo vzeli 10 največjih spletnih trgovin v ZDA.

Zakaj je dobro nuditi nakup brez registracije?

Seveda obstajajo prednosti za maloprodajo, če se kupci registrirajo. Registracija daje prodajalcu možnost izgradnje boljšega odnosa s strankami. Ko se uporabnik registrira, se beležijo njegovi obiski in nakupi. Trgovec lahko na podlagi teh podatkov, ponudi izdelke, ki bo ga zanimali. Ta vrsta prilagoditve še dodatno pospeši iskanje kupcev in celo privede do nakupa drugega izdelka.

Registracija tudi omogoča dostop do povratnih informacij potrošnikov. Na drugi strani pa omogoča potrošnikom, da komentirajo izdelke oziroma storitve ali si ogledajo komentarje pred nakupom.

8 od 10 največjih trgovin v ZDA dovoljuje nakup brez registracije uporabnika

Na splošno kupci ne marajo registracije in velika večina jih misli, da je nepotrebna. Nedavna raziskava Tolune je pokazala, da celo 26,5% spletnih kupcev zapusti trgovino, če so prisiljeni v registracijo pred nakupom ali ogledom.

Spletne trgovine zato ne smejo siliti kupca v registracijo. Ponujena naj bo le kot možnost.

Pa si poglejmo kakšen pristop ima 10 največjih v ZDA

Amazon
Največja spletna trgovina (predvsem) knjig, zahteva od novih kupcev prijavo. Toda podjetje, ki je v samem vrhu spletnih blagovnih znamk, si lahko to tudi dovoli in v tem ne vidi nikakršne težave.

Staples
To je trgovina, ki ponuja predvsem pisarniški material. Ponuja možnost nakupa brez registracije, vendar na lep in prefinjen način ponuja tudi registracijo uporabnikov. Slogan “Naslednjič lahko prihranite čas”, zveni bolj kot nudenje pomoči kupcu in ne kot vsiljevanje obvezne registracije.

Apple
Tudi eden od največjih proizvajalcev strojne opreme in mobilnih naprav, omogoča zaključek nakupa brez registracije. Obenem pa omogoča tudi možnost ustvarjanja uporabniškega računa, znotraj same transakcije. Če kupec porabi večjo vsoto denarja (kar v Apple-ovi trgovini ni težko), se večina kupcev odloči tudi za registracijo. Tako lahko spremljajo kaj se dogaja z njihovim naročilom, do same dostave.

Wallmart
Wallmart je največja veriga trgovin v ZDA in zaposluje preko 2 milijona ljudi. Njihova spletna stran dovoljuje nakup z ali brez registracije. Njihov slogan je podoben kot od Staples-a in se sliši takole “Izberite ali boste prihranili čas sedaj ali pozneje”.

Dell
Zanimivost je proizvajalec računalnikov in računalniške opreme Dell, ki na prvi pogled ne omogoča registracije uporabnikov. A, ko se malo poglobite lahko vidite, da nudijo tudi to možnost.

Office Depot
Office Depot je še ena spletna trgovina, ki ponuja pisarniško opremo. Uporabnikom ponuja možnost nakupa brez registracije. Njih slogan je “uporabnikom se ni potrebno ragistrirati za nakup pri nas”.

Best Buy
Best Buy je trgovska veriga, ki se je specializirala za prodajo elektronike. Ponujajo možnost registracije, vendar ni obvezna.

OfficeMax
Tudi tretji prodajalec pisarniškega materiala na našem seznamu, ponuja možnost izbire registracije uporabnika.

Newegg
Newegg je spletna trgovina, ki se ukvarja predvsem s prodajo računalniške opreme. To je druga trgovina na našem seznamu, pri kateri je registracija pred nakupom obvezna.

Macy’s
Macy’s je veriga trgovin z oblačili. Imajo preko 800 trgovin in več kot 160.000 zaposlenih. Ponujajo tudi brez registracije preko možnosti “ne želim ustvariti uporabniškega računa”.Ponudite nakup brez registracije in povečajte prodajo

 

Kaj lahko iz tega zaključimo?

Samo dve od desetih največjih spletnih trgovin v ZDA menijo, da je registracija pred nakupom obvezna. Pravzaprav tri spletne trgovine omogočajo nakup (polnjenje košarice), vendar pred koncem nakupa zahtevajo podatke uporabnika. Ta kratek pregled kaže, da se večina največjih zaveda, koliko uporabnike odbija obvezna registracija pred nakupom. Odstranjevanje “ovir” pred nakupom je najlažji način za povečanje stopnje konverzije. Nekateri z raznimi slogani, kako lahko kupec prihrani na dragocenem času, celo spodbujajo nakup brez registracije.

Vam je bil članek v pomoč? Delite ga z ostalimi… Potrebujete dodatno pomoč? Ostale vodnike po nastavitvah si lahko ogledate tukaj. Nudimo vam tudi izdelavo spletne trgovine za samo 299 EUR.

Želiš Deliti Ta Članek? Izberi Svojo Platformo!