Je dobro zapakirano? Sigurno se bo tudi dobro prodalo. Tudi najboljši izdelek se ne bo prodajal, če je predstavitev slaba. Lepa embalaža naredi lep izdelek.

Človek je vizualno bitje. Kljub temu, da to sebi ne maramo priznati, sodimo na podlagi izgleda. Do ljudi, ki so nam privlačni in lepo oblečeni, smo radi popustljivi, ker želimo, da smo tudi mi njim všeč. Naš vizualni proces ustvarjanja simpatije do nečesa je identičen tudi, ko gre za izdelke. Bolj kot nam je všeč embalaža, bolj nam je všeč tudi izdelek in obstaja večja možnost, da ga bomo tudi kupili. Takšni smo, kot bi rekli Američani “suckers” – naivneži.

Seveda obstajajo tudi ljudje, ki berejo se tiste male napise na embalaži in primerjajo državo porekla, težo, sestavine, itd. Nekaj kar na prvi pogled deluje enostavno, kot na primer izbira kozarca kumaric, pri takih ljudeh traja tudi več minut. Takšnih, osveščenih potrošnikov, je na srečo trgovcev, izdelovalcev in tržnih strokovnjakov, zelo malo.

Po pravilu, knjigo po platnicah, sodi veliko ljudi. Mislite, da vi niste takšni? Tukaj imate preprosti test. Katere robčke boste kupili?

Te:

izdelava-embalaze-spletne-strani-touchstudio

Ali te:

kleenex-robcki-izdelava-spletnih-strani-touchstudio

Mislimo, da si izbral druge.

Robčki, jogurt, čistilo za posodo in celo moka – za vse velja enako.

Lepše se bolje prodaja.

Na voljo imate 7 sekund, da kupca navdušite z embalažo

V “navadni” trgovini, to je tista, ki je obdana z zidovi, streho, tlemi in policami, se bije resnična vojna. Zmagovalec je tisti, ki konča v nakupovalni košarici ali vozičku. V tej “vojni s polic”, imajo “kandidati” v lepotnem tekmovanju, v povprečju samo 7 sekund časa, da navdušijo “žirijo” in tako končajo pri vas doma. 7 sekund je namreč potrebno človeškim možganom, da ustvarijo prvi vtis. In kako drugače, kot vizualno.

Seveda ni dovolj, da je embalaža samo lepa, mora biti tudi funkcionalna. Danes ljudje kupujejo mleko v kartonski embalaži s pokrovom:

alpsko-mleko-izdelava-spletnih-strani-touchstudio

Ravno zato, da ne bi prišlo do tega scenarija:

slaba-embalaza-izdelava-spletnih-strani-touchstudio

Privlačna in funkcionalna embalaža, je lahko odličen način za preboj novega izdelka na tržišču. Če je poleg embalaže, “zapakirana” tudi dobra zgodba – je to to.

Nekatere blagovne znamke obstajajo prav na podlagi njihove zgodbe, ki so jo gradile desetletja. Coca-Cola ne bo nikoli spremenila svoje bele črke na rdeči podlagi. Da ne bomo govorili ravno o gigantskem podjetju z najboljšim marketingom na svetu, bomo vzeli za primer Vegeto.

Ta kombinacija začimb v prahu, še vedno drži visoko ceno in njena embalaža je ostala skoraj nespremenjena, skozi vsa ta leta. Ilustracija kuharja, ki nakazuje, da je Vegeta popolna, ustvarja v veliki večini ljudi pozitivna čustva. Nostalgija je odlična stvar za prodajo. Jasno je torej, da zaupanje je skozi desetletja, tisto kar naredi Vegeto tako iskano dobrino.

Del trika je v barvah

Da barve vplivajo na človeško psiho, ni nič novega. Barve so močno in učinkovito marketinško orožje. Edino Daltonisti so odporni na barve, seveda ne po lastni izbiri.

Rdeča je močna barva in se načeloma uporablja za poudarjanje “vznemirljivega” izdelka.

redbull-embalaža-izdelava-spletnih-strani-touchstudio

Rumena je vesela barva in se uporablja na embalaži izdelkov, ki naj bi bili veseli.

m&m-cokolada-izdelava-spletnih-strani-touchstudio

Zelena je barva, ki jo boste našli na večini izdelkov in polic z zdravo hrano. povezuje se z vsem kar je “zemeljsko”, “zdravo” in “naravno”. Torej, ravnotežje in harmonija. Da, zelena daje vtis harmonije.

Izgled spletne strani Mercator trgovine z “bio” hrano:

mercator-bio-hrana-spletne-strani-touchstudio

Svet pakiranja izdelkov ni črno-bel.

Belo pomeni preprosto, nedolžno in čisto medtem, ko črno pomeni moč, nadzor in ekskluzivnost.

yves-saint-laurent-ysl-black-opium-parfum-izdelava-spletnih-strani-touchstudio

Embalaža – kako na spletu povečati prodajo?

Vse kar velja za “navadno” polico, velja tudi za virtualno polico.

Razlika je le v tem, da pogosto moramo odstraniti embalaži, da bi lahko bolj učinkovito prezentirali sam izdelek.

Na internetu je vizualna komunikacija vse.

Le kdo si želi klikniti na nekaj nejasnega in motnega?

Kar se v spletni trgovini imenuje pakiranje izdelka, bi lahko strnili na naslednje:

  • Vedno ostra slika izdelka
  • Slika, ki govori: želim si to
  • Več slik izdelka iz več zornih kotov
  • Povečava slike izdelka, da so vidne podrobnosti

 

1. “Pakirajte” z dobrim fotoaparatom

Če je slika izdelka, ki ga prodajate motna, si bo potencialni kupec mislis, da hočete skriti določene detalje ali ste se lotili tega povsem neprofesionalno in zato kupcem tudi nezanimivo.

Nikoli ne uporabljajte slik, ki ste jih posneli pri slabi svetlobi in/ali z mobilnim telefonom.

Kot primer si bomo ogledali Asosa, eno od največjih platform za prodajo oblačil.

Asos samo prodaja izdelke in njihove slike so vedno takšne, da poželite kupiti izdelek:

asos-oblacila-spletne-strani-touchstudio

Ponujajo pa tudi možnost, da vsakdo prodaja svoja oblačila. Slabe slike potem zgledajo takole:

asos-oblacila-izdelava-spletne-strani-touchstudio

Je sploh potrebo še kaj reči? Slika pove vse.

2. Slika, ki govori: želim si to

Da bi kupci sploh prišli do izdelka, je potrebna dobra vizualna prezentacija. Morajo se videti v tem in fotografija jim mora govoriti, da si tega želijo.

Trgovina Karla, na primer, je usmerjena v prodajo torbic in čevljev.

Pred kratkim so izdali novo linijo torbic. Niso fotografirali samo torbice. Ponudbo najbolje ilustrira ta slika:

karla-trgovina-izdelava-spletnih-strani-touchstudio

Katera ženska ne bi želela takšne torbice ali jo vsaj pogledati?

3. Izdelek iz različnih zornih kotov

V vaši spletni trgovini, kupec ne more prijeti izdelek v roke in si ga ogledati iz vseh zornih kotov.

To je predvsem pomembno, ko prodajate oblačila in dodatke.

4. Podrobnosti, podrobnosti, podrobnosti

Podrobnosti so pomembne, ne glede na to kaj prodajate. Povečava slike je klučnega pomena za kupca, ki si želi ogledati vse podrobnosti izdelka.

Tako počnejo v Ebayu, ki je eden največjih spletnih trgovcev na svetu:

ebay-izdelava-spletnih-strani-touchstudio

Brez dobre predstavitve ni prodaje, ne glede na to kako dober je izdelek.

Želiš Deliti Ta Članek? Izberi Svojo Platformo!