Analiza, testiranje, analiza in za konec še malo analize. To je tisto kar potrebujete za uspešno trženje in uspešno spletno prodajo. To zelo dobro ve tudi ekipa BuzzSumo platforme, ki je naredila mega analizo Facebook objav. Zanimalo jih je ali obstaja vzorec, zakaj so določene objave bolj uspešne od drugih in kako socialno omrežje Facebook uporabljati na najučinkovitejši možni način, za spletno trženje. Da bi to ugotovili so analizirali eno milijardo prispevkov in primerjali njihovo uspešnost po različnih parametrih. Za celotno analizo se zahvaljujemo Quicksprout-u.

Če se sprašujete, zakaj prav Facebook in ne neko drugo socialno omrežje, je odgovor preprost in očiten: zaradi velikosti in vpliva tega socialnega omrežja.

Tudi druga socialna omrežja ne smemo zanemariti, vendar je Facebook še vedno največji in najvplivnejši. V začetki leta 2016, je imel Facebook na globalni ravni 1,6 milijarde uporabnikov. Če to pretvorimo v procente lahko rečemo, da je 20% svetovnega prebivalstva na Facebook-u.

Po podatkih spletne strani SocialDaily je v Sloveniji sedaj že preko 760.000 uporabnikov Facebook-a in ta številka še vedno raste. Zato z razlogom lahko rečemo, da so vsi na Facebook-u. To pomeni, da je to omrežje na katerem preprosto morate biti in se povezati s svojim ciljnim občinstvom, ter tako povečati prodajo.

Če niste prepričani kako to storiti, si v nadaljevanju članka preberite 5 nasvetov, ki jih je ekipa platforme BuzzSumo pripravila za vas, ob analiziranju milijarde Facebook objav. Začnite jih uporabljati in zavladajte na Facebook-u.

1. Najboljši čas za objave ni tisti, ki vi mislite

Ko nekaj objavite na vaši Facebook strani, bo vaš post pokazan uporabnikom, ki so všečkali vašo stran.

Število ljudi katerim bo prikazana vaša objava je odvisen od organskega dosega. To je doseg v katerega niste vložili denarja in iz katerega želite izvleči največ. To je odvisno od veliko dejavnikov in najpomembnejši je udejstvovanje, ki ga dobivate na vaših objavah (reakcije, deljenje, komentarji). Da bi imeli čim večje udejstvovanje in doseg, morate imeti kakovostne in zanimive objave, ki jih morate objaviti ob pravem času.

Če objavljate v istem času kot vaša konkurenca in na splošno takrat, ko so uporabniki Facebook-a najbolj aktivni, obstaja velika možnost, da bo zaradi velike konkurence vaša vsebina prikazana manjšemu številu uporabnikov. Torej, glede na raziskave je najboljši čas za objavo takrat, ko ni veliko objav s strani konkurence.

Intuitivno je smiselno postavljati statuse, ko so uporabniki večinoma online, vendar je analiza pokazala, da se število komentarjev in izmenjav ne ujema s številom največje prisotnosti in aktivnosti na Facebook-u.

Spodnji graf prikazuje število objav glede na čas v dnevu in aktivnost uporabnikov.

Facebook - najboljši čas za objavljanje vsebine

Očitno je, da aktivnost raste, ko število uporabnikov in objav pada. Sliši se paradoksalno in kontradiktorno, vendar je dejansko zelo logično. Tekom dneva, ko je Facebook preplavljen z objavami in statusi, se je udejstvovanje uporabnikov najmanjše, ker se objave zaradi velike konkurence, prikazujejo manjšemu številu uporabnikov.

Zaključek analize je torej, da je najboljši čas za objavo statusa iz katerega želite izvleči največjo možno aktivnost in doseg, med 21. in 23. uro zvečer. Najslabše čas za objavo je pa med 10. uro zjutraj in poldnevom.

2. Objave, ki so bolj uspešne od ostalih

Obstaja veliko različnih vrst objav, ki jih lahko objavite na vaši strani in to so nekatere od najbolj pogostih.

  1. Vprašanja
  2. Slike
  3. Video
  4. Povezave
  5. Darila
  6. Kuponi / Popusti

Po tej analizi so najboljša vprašanja in šele nato vse ostale vrste objav. Raziskava je tudi pokazala, da določene kombinacije objav dajejo odlične rezultate. Tako na primer slika povezana z vprašanjem daje odlične rezultate medtem, ko samo vprašanje daje dosti slabše rezultate.

Interakcija uporabnikov glede na vrsto Facebook objav

Zato je pomembno kombinirati in testirati različne vrste objav in se nenehno truditi in jih zlagati tako, da prinesejo največjo možno aktivnost uporabnikov. Svetujemo vam čim večjo uporabo slik in videov, ker so glede na analizo najbolj opaženi s strani uporabnikov Facebook-a.

3. Nedelja je zelo pomemben dan za vašo promocijo

Sedaj, ko smo ugotovili katera je najboljša ura za objave in katere vrste objav so najboljše, je pomembno izbrati tudi najboljši dan za objave. Čeprav obstaja neko nepreverjeno prepričanje, da vikend ni idealen za objave na Facebook-u, je analiza pokazala ravno nasprotno.

Objave, ki so bile objavljene v Nedeljo, dajejo najboljše rezultate.

Interakcija uporabnikov glede na vrsto Facebook objav

V raziskavah sicer niso navedli zakaj je temu tako, vendar lahko iz tega zalkučimo, da imajo ljudje med vikendom največ časa za udestvovanje na Facebook-u. Poleg tega obstaja velika možnost, da je med vikendom manjša konkurenca objav in zato tiste, ki so objavljene prinesejo veliko večjo aktivnost. Torej, če imate novice, ki jih želite podeliti z vašimi oboževalci – počakajte na vikend in potem štejte všečke 😉

4. Optimalna dolžina članka za Facebook je…

Tisti, ki uporabljate Facebook za delo, na svoji strani najverjetneje objavljate povezave, do vaše spletne strani (blog, infografike…). Uporabnikom je všeč taka vsebina na Facebook-u, vendar imajo določene preference glede dolžine blogov.

Analiza je pokazala, da imajo uporabniki najraje vsebino, ki vsebuje med 1000 in 3000 besedami. Najmanjšo aktivnost lahko pričakujete od objav, ki so krajše kot 1000 besed. To kaže, da imajo uporabniki raje ustrezne in iformativne vsebine. Ponudite jim ga 🙂 Vseeno ne pretiravajte, ker objave, ki vsebujejo več kot 3000 besed, niso preveč priljubljene med uporabniki Facebook-a.

Facebook: optimalna dolžina članka za delitev

5. Uporabniki niso na Facebook-u, da berejo

Obstajajo dve glavne komponente objave na Facebook-u: povezava, ki jo vstavljate in besedilo, ki ga dopišete zraven.

Glede na analizo so najboljše povezave, ki imajo čim krajše besedilo poleg. Najboljše so objave z besedilom do 50 znakov oziroma 10 besed. Tudi udejstvovanje uporabnikov se zmanjšuje glede na povečanje besed v objavi. Opis poleg povezave naj bo kratek, vsebino pa pustite za povezavo, ki jo delite.

Optimalna dolžina Facebook objave

Za konec naj še povemo, da je vse kar smo navedli samo statistika in povprečje, ki velja v večini primerov in še ne pomeni, da bo ta recept veljal tudi za vas. Tisto kar se lahko naučite iz te analize je, katere so najboljše prakse, ki vam lahko dajo smer in vam pomagajo v bolj učinkovitem upravljanju z vašo poslovno Facebook stranjo. Obstaja realna možnost, da bo vaše ciljno občinstvo reagiralo drugače od povprečja. Zato lahko vaše Facebook objave izgledajo malo drugače.

Želiš Deliti Ta Članek? Izberi Svojo Platformo!