Zgodi se vsem nam, da se nekega dne prebudimo in se naenkrat odločimo, da je čas za spremembo. Prav tako kot potreba po spremembi pričeske, se prej ali slej odločimo tudi za spremembo spletne strani, ki je še prejšnji dan izgledala dobro odlično, danes pa ne več.

Naslednji koraki načeloma sledijo vzorcu in to je proces iskanja in izbire oblikovalca spletnih strani. Velika večina ima pri tem procesu izbire velike težave. In na koncu slabe odločitve privedejo do slabih rezultatov.

Oglejmo si 10 korakov, ki jih naredi večina, ko se odloča za nakup spletne strani:

Kako ne naročiti izdelave spletne strani v 10-ih korakih!

1. korak
Lastnik podjetja ali marketinški oddelek se odloči, da je čas za novo spletno stran.

2. korak
Začnemo z iskanjem oblikovalca, izdelovalca spletnih strani preko interneta, telefonov in pregledovanjem določenih referenc, ki jih podjetja imajo.

 

3. korak
V kolikor med preiskovanjem rauličnih ponudnikov izdelovanja spletnih strani in portfeljev najdemo nekoga, ki nam odgovarja se odločimo za kontaktiranje ponudnika.

 

4. korak
V času kontakta, dobijo približen vtis o izdelovalcu spletnih strani in o njihovih zmožnostih. V kolikor jim odgovarja se načeloma nadaljuje s sestankom.

 

 

 

5. korak
Ko se prepričajo, da jim ponudnik lahko naredi spletno stran po njihovih željah, se postavi naslednje vprašanje: “Koliko pa nas bo koštala izdelava spletne strani?”. Če je cena primerna se poda zahteva za ponudbo.

 

6. korak
Za začetek projekta se odločijo, če pri pregledu ponudbe ugotovijo, da jim vse ostale postavke kot so npr. čas izdelave, lastništvo, gostovanje, način plačila, itd.

 

 

7. korak
Šele sedaj ugotovimo, kako se dejansko odvija sam proces izdelave spletne strani in ali lahko pričakujemo hitro, dobro in kvalitetno uslugo. Upajmo, da bo dobra!

 

 

8. korak
In po večih spremembah pride čas, da ponudnik spletnih strani izdela željeno spletno stran ali pa tudi ne. V kolikor še po neštetih revizijah spletne strani ni željenega rezultata, nam ne preostane drugega kot, da ponudnika odpustite.

 

 

9. korak
Ko se stran končno postavi in zaživi na strežnikih, se ponavadi porodi še kakšna nova ideja in v kolikor je prislo do kakšnih malih napak, se le-te pokažejo. Tukaj šele vidimo kakšno podporo dejansko ponuja izdelovalec spletnih strani.

 

10. korak
V naslednjih mesecih po sami izdelavi spletne strani, se šele nekdo vpraša po marketingu in analitičnih orodjih. Takrat nam prvič postane jasno ali se ponudnik spletnih strani sploh razume v spletno trženje.

 


 

KJE SMO NAREDILI NAPAKO, KO SMIO ISKALI PONUDNIKA IZDELAVE SPLETNE STRANI?

Sam proces izbire izdelovalca spletnih strani smo začeli ravno obratno od pravilnega. Vrstni red po katerem smo si postavljali vprašanja in kako smo obravnavali naše pomisleke, nas ni vodil do izbire pravega ponudnika spletnih strani. Rezultat vsega tega je pa, da smo zapostavili najvažnejše kriterije, ki vplivajo na samo izdelavo spletne strani.

Zato obrnite proces izbire in se prvo lotite teh stvari.

  • Vprašajte o storitvah ponudnika.
  • Vprašajte kakšno podporo nudijo.
  • Prepričajte se, da posedujejo znanje o spletnem trženju.

Poiščite si partnerja in ne le ponudnika: Ko v izdelovalcu iščete dolgoročnega partnerja in ne samo ponudnika, boste začeli razmišljati drugače o samem procesu izbire le-tega. Ugotovili boste, da so nekatere stvari pravzaprav niso tako pomembne, kot ste mislili.

Skrb za stranko je bolj pomembna kot sami pogoji izdelave spletne strani.
Tehnična podpora je bolj pomembna ko lastništvo izvorne kode spletne strani.
Izkušnje in znanje o spletnem trženju je bolj pomembno kot podrobnosti o gostovanju.

Če se še vedno ne morete odločiti ali vas dajejo pomisleki, nas kontaktirajte in pomagali vam bomo, do prave odločitve!

 
Vabimo vas, da si ogledate tudi naše reference, cenik storitev in vodnik spletnih strani.

Želiš Deliti Ta Članek? Izberi Svojo Platformo!