Kako biti prvi na Googlovem iskalniku?

/Kako biti prvi na Googlovem iskalniku?

Ne glede na to ali ste spletni razvijalec ali lastnik spletne strani, zagotovo so vas že kdaj vprašali oziroma ste se sami vprašali: “Kako naj bom prvi na Googlu?”. Ne morete.

Preden postanete jezni, ker je naslov govoril o odkrivanju velike misterije, nam dovolite, da vam razložimo. Ne morete, ker si postavljate napačno vprašanje. Pravilno vprašanje bi bilo: “Kako biti prvi na Googlu za specifično ključno besedo?”. To pa že ima malo več smisla, kajne? Vendar, zakaj je pomembno, da bo za specifično besedo? Enostavno zaradi tega, jer se želite dobro rangirati za besede, katere imajo vezo z delom, ki ga opravljate (storitve in/ali izdelke, ki jih ponujate).

Torej kako biti prvi na Google-u?

Za vas imamo dobre novice. Ne potrebujete velikega proračuna ali pomoč dragih agencij. Ni vam potrebno niti veliko vedeti o internetnem trženju. Čeprav vse prej našteto pomaga pri hitrejšem dosegu željenega cilja, ni nujno potrebno. Dovolj je že, da veliko pišete.

Besedila
Da, potrebno je pisati. Potrebno je veliko pisati. In ne karkoli. Potrebno je, da pišete o svojem delu oziroma se bolj pomembno je, da pišete o temah, katere so zanimive za vaše potencialne kupce. Izgovor, ki se največkrat sliši na to temo je: “Ne obstaja dovolj tem in stvari o katerih bi lahko pisali.” in vedno znova jim dokažemo, da se motijo. Tudi sami dobro veste, da ima kupec vedno ogromno vprašanj povezanih z vašim proizvodom ali storitvijo, ki jo ponujate. Opišite mu jih, da mu bo vse kristalno jasno. Obrazložite funkcionalnost, prednosti in slabosti določenih stvari. Naredite vzporedbo izdelkov katere ponujate; kateri je boljši in zakaj. Se sedaj že strinjate, da obstaja veliko tega, kar lahko napišete? Čas je, da navdihnete kupca naj opravi nakup prav pri vas.

Najpomembnejši del: Potrudite se, da imajo vaša besedila vrednost za potencialne in že obstojece stranke. Ne delajte tega za Google. Google že sedaj ve kdaj se piše za iskalnike in kdaj za stranke. Google ni vaš kupec! Zato začnite posvečati pozornost tistim, ki to so oz. še bodo.

Na svojem blogu začnite z razpravo o važni in/ali aktualni temi. Razpišite se o tem, kako nekatere stvari funkcionirajo. Usmerite bralce, da začnejo razmišljati v pravi smeri. V tem se skriva prava vrednost! Ne morete pretentati Google-a. Zato niti ne poskušajte.

Prednosti pisanja
Oglejmo si nalizo povprečne spletne strani, ki se uporablja v poslovne namene. Običajno razen glavne/začetne strani vsebuje še:

  • O nas (kratko besedilo, misija, vizija in par slik zaposlenih)
  • Kontakt (Google-ova karta in obrazec za kontakt)
  • Zavihek z novicami (običajno je od objave zadnje novice preteklo več kot leto dni)
  • Galerija (vsebuje slike proizvodov ali storite, ki so v ponudbi)

Skratka, običajno imamo spletno stran s 5-10 zavihki, kateri se spreminjajo enkrat na leto oziroma niti takrat. Z objavo samo enega članka na teden se lahko število unikatnih obiskov vaše spletne strani podvoji v mesecu ali dveh. To pomeni, da se obisk spletne strani poveča tudi do 10 krat. Morda celo še več,  če se odločite, da boste objavljali večkrat tedensko. Z nenehnim objavljanjem spletne vsebine pošiljate signal Googlebot-u, ki ne bo ostal neopažen. Če se tega držite in pišete o stvareh, ki so povezane z vašim poslom, se s tem poveča gostota ključnih besed in posledično tudi priložnost za boljšo uvrstitev v Google-u.

Vendar vas obenem želimo opozoriti, da uspeh ne pride preko noči. Morate se držati zastavljenega urnika in vztrajati pri njem in rezultati bodo vidni, vendar šele cez par mesecev. In, ko enkrat končno dosežete svoj cilj, pod nobenim razlogom ne prenehajte z objavljanjem v kolikor želite zadržati doseženo pozicijo v Google-u.

Ne iščite hitrih rešitev
Verjetno ste slišali, da obstajajo načini kako se uvrstiti na boljšo pozicijo in vam za to ni potrebno storiti ničesar? To se sliši nelogično, kajne? Tovrstne hitre rešitve načeloma kršijo pravila. Torej, če ne želite priti v situacijo, kjer boste sankcionirani s strani Google-a, je naš nasvet naj se niti ne lotite takšnih podvigov. V kolikor pa nekdo ponuja takšne usluge po smešno nizki ceni, je pa to se toliko večji alarm, da ne pristanete na takšno ponudbo.

Takšne tehnike lahko prinesejo kratkoročne koristi, vendar se morate zavedati, da Google nenehno izboljšuje svoj algoritem <—{link} in s tem tvegate, da novejša verzija zazna, da ste uporabljali nedovoljena sredstva za izboljšanje vaše pozicije v iskalniku. Prej ali slej vas bo Google kaznoval za takšno početje. Morate se tudi zavedati, da obstajajo določene kazni iz katerih se je težko, če ne celo nemogoče izvleči.

Dve zelo pomembni stvari pri trženju z vsebino sta: pisanje in povratni linki (linki ,ki pripeljejo na vašo spletno stran; tudi “backlink”) s strani, ki so že dobro pozicionirane na Google-u.

Dodatne koristi
Poleg možnosti, da se bolje uvrstite v iskalniku, boste imeli tudi dosti gradiva, ki ga lahko delite na socialnih omrežjih. Mogoče se celo tako izverzirate v pisanju in postanete tako dobri v kreiranju dobre vsebine, da bi si vaši bralci zaželeli deliti vaše članke in na tak način promovirati vaš posel. Ko pride do tega, bodo tudi drugi ljudje v vaši industriji začeli spremljati kaj pišete in celo objavljali linke do vaše spletne vsebine.

Na ta način boste počasi začeli postajati avtoriteta, kar je za vas zelo pomembno, ker vas bodo začeli smatrati kot profesionalca na vašem področju. To pa lahko privede v povečanju zaupanja med kupci in posledično več posla in s tem povezanih prihodkov.

Bodite pozorni na funkcionalnost
Poleg vsebine, ki jo kreirate je pomembno, da vaša spletna stran izpolnjuje tudi določene tehnične standarde. Mora se hitro nalagati (test lahko opravite z orodjem: Page Speed Insights). Eden pomembnih dejavnikov je, da se spletna stran prilagaja mobilnim napravam (odzivna spletna stran, tudi responsive), imajo slike ustrezne opise, itd. Seveda je najpomembneje imeti kvalitetno vsebino, vendar v kolikor jo naredite nerazumljivo za vaše obiskovalce in Google, ne boste dosegli pričakovanih rezultatov. Da bi dosegli boljše rezultate za vloženi trud, se prepričajte, da lahko:

– Obiskovalci vaše spletne strani, enostavno delijo vaše objave. To je mogoče zelo enostavno rešiti z vtičniki, če uporabljate WordPress
– Uporabljate WordPress SEO by Yoast vtičnik, ki omogoča, da brez veliko znanja urejate za katere podatke želite naj bodo indeksirani in katera vsebina naj se prikazuje.

(V kolikor potrebujete pomoč nas kontaktirajte in pomagali vam bomo.)

Kako začeti?
Enostavno. Naslednjič, ko pridete v stik s stranko, posvetite pozornost njenim vprašanjem in si jih po potrebi tudi zapišite. Bodite pozorni na malenkosti! Če svoj poklic opravljate z veseljem, potem vam to ne bi smelo predstavljati težav. Čim bolje pojasnite tisto, kar bi vaše potencialne stranke lahko zanimalo.

Ne pretiravajte z količino informacij naenkrat. Namesto tega se raje osredotočite na vsako stvar posebej. Vašim bralcem predstavite tudi vaš pogled na določeno temo, na katero se razumete. Kasneje se lahko tudi nadovežete na to ali pa nekatere stvari opišete bolj podrobno in linkate na vaše prejšnje objave. Tako ustvarjate potreben maneverski prostor za kasnejše objave.

Tako lahko postopate tudi, če zaradi narave vašega dela niste veliko v kontaktu s strankami. Ker to je dejansko način, da ostanete v kontaktu in tako pridobite informacije, kaj jih zanima. Mogoče se vam celo porodi ideja za kakšen nov izdelek ali storitev. Nikoli se ne ve. Sprašujte in poslušajte. Izobražujte vaše stranke in nakupa ne poskušajte izsiliti. Če bodo želeli kupiti, se bodo gotovo obrnili na vas.

Odličen izvor inspiracije in navdiha so konference in seminarji. Gotovo si lahko privoščite in obiščete nekatere tudi vi.

Sedaj je vse odvisno od vas
Ampak nisem ravno najboljši v pisanju?! Nič hudega. Potrebno je le malo vaje in sčasoma boste začeli pisati boljše vsebine in pri tem porabili vedno manj časa. Najlepši občutek boste doživeli, ko boste zvedeli, da je vaše pisanje bilo nekomu v pomoč.

Poskusite razjasniti za koga pišete, izogibajte se pravopisnim napakam in naj bo vaša spletna vsebina jasna in razločna. Zapomnite si kar smo zgoraj zapisali. Trudite se, da ima tisto kar pišete, neko vrednost vašemu bralcu. Če vam to uspe, mogoče niti ne opazijo pravopisne napake in da ste pojedli neko črko.

Sedaj imate vse potrebno znanje, da se dobro uvstite v Google-u.

2018-02-28T18:59:49+00:00Značke: |