Zagotovo ste že kdaj zasledili stavek: “Če vas ni na prvi strani Googla ne obstajate.” V množici ponudnikov na spletu pa se ta stavek izkaže še kako resničen. Google ponuja dve vrsti oglaševanja:

  1. Najbolj znana oblika spletnega oglaševanja je Google Adwords program, ki omogoča, da se vaši oglasi in povezava do vaše spletne strani, nahajajo nad ali desno od vseh najdenih zadetkov na spletnem iskalniku.
  2. Drugi priljubljeni obliki spletnega oglaševanja v Sloveniji sta E-target in Adsense. Princip je enostaven: vsakič, ko se v nekem članku na 200 slovenskih portalih pojavi vaša ključna beseda, bo vaš oglas prikazan pod ali nad člankom, vi pa boste plačali le v primeru, če kdo klikne na vaš oglas.

Pomembno je poudariti, da je vlaganje dvostransko – tako v otvoritev in vodenje kampanje, kot tudi sredstva katera vlagate v kampanjo, vendar je tudi obet vloženih sredstev veliko boljši. Mi vam omogočamo izvajanje in upravljanje oglaševalskih kampanj; vam svetujemo pri izbiri ključnih besed, obliki oglasov in ciljne skupine trga. Ker je vsaka storitev specifična pred začetkom oglaševanja poskrbimo za strategijo Google oglaševanja. To pomeni, da:

  1. najprej raziščemo trg,
  2. preučimo iskalne izraze,
  3. izberemo le tiste, ki bodo vodile k nakupu,
  4. pripravimo donosne kampanje,
  5. spremljamo kampanje in jih prilagajamo.

In cena?
Najboljše pri tovrstnem oglaševanju je prav cena. Pred začetkom oglaševanja pripravimo strategijo in mesečni plan budžeta, ki vam ustreza. Glede na konverzije in odziv uporabnikov budžet prilagodimo in na ta način dosežemo vedno višje stopnje konverzije za vedno nižjo ceno. Imate vprašanje? Pokličite nas za nasvet: 031 396 041

Želiš Deliti Ta Članek? Izberi Svojo Platformo!