Humor v oglaševanju je delikatna metoda pridobivanja pozornosti gledalca oz. poslušalca. Če je humor uporabljen pravilno, lahko oglas doseže neverjeten uspeh. Pravilna uporaba humorja pa ne pomeni le pripraviti potencialnega kupca do interakcije, temveč doseči, da si potrošniki zapomnejo oglaševani produkt.
Dejstvo je, da je humor precej redek pojav v oglasih. Tako redek, da vedno izstopa od ostalih in vedno doseže interakcijo. Čeprav naj opomnemo, da pa poizkusi pri uporabi humorja niso tako redki. To je približno tako, kot bi skušali preskočiti teniško mrežo po končani tekmi. Če jo uspešno preskočite, zadanete terno! Če pa se vam ponesreči in se vam stopalo zatakne za mrežo, boste padli na nos in izgledali kot trot (ne glede na to, kako smešno to bilo).
Pri uporabi humorja v oglaševanju se moramo zavedati, da humor različno vpliva na ljudi. Torej nek oglas, ki je izredno komična eni ciljni skupini, se drugi lahko zdi popolnoma trapasta in neprimera. Zato vedno morate upoštevati ciljno občinstvo. Lep primer za to je SiMobilov oglas ORTO paketa. Če vprašate mladino (ki je tudi ciljna skupina) bodo nad oglasom navdušeni. To isto vprašanje postavite babici v penziji. Odgovor: “Ah, kdo bi še lahko sledil takim oglasom?”
Torej, humor v oglaševanju sicer izboljša prepoznavnost blagovne znamke, vednar ne izboljša spomin ali nakup oglaševanega produkta. Z drugimi besedami, potrošniki oglaševani izdelek prepoznajo, vendar pa to ne vpliva na njihovo odločitev za nakup tega izdelka. Ena ključnih stvari pri smešnih oglaševalskih kampanjah je raznolikost. Iz tega razloga je humor v oglaševanju precej drag, saj se mora konstantno spreminjati. Oglaševalci se namreč zavedajo, da ni dovolj le nasmejati potrošnika temveč ohraniti izdelek zanimiv; saj stare šale namreč izginejo v pozabo skupaj z oglaševanim izdelkom.
Kako vi sprejemate humor v oglaševanju? Bi se odločili zanj?