Ne slepite se, Google vas še vedno drži v bazi in tukaj imamo dokaz!
Ukaz v brskalniku “Delete brovsing history – Izbriši zgodovino iskanja” ni dovolj, ker ne obriše vsega. Še več, ne briše niti del tega kar ste obiskovali po spletu.
Znani portal “Digital Spy” v svoji priljubljeni IT rubriki pravi, da mi nas moralo biti strah, zelo strah! Google je pred 18 leti, točneje 4. septembra, ko je bil lansiran, začel beležiti VSAKO iskanje, na VSEH napravah in VSAKO sled, ki ste jo pustili na tej spletni strani, njenih storitvah, aplikacijah…
Ne glede na to ali ste iskanja in podatke opravili preko mobilne ali stacionarne naprave, so one zbrane na istem mestu in čakajo, da jih bodo odkrite odkrite. Sedaj vam bomo razložili kako jih najti in kar je še bolj pomembno, kako jih obrisati.
Na Google-u si oglejte KAM vse ste šli in kdaj!
Tukaj se nahajajo informacije o Google Now karticah, katere aplikacije ste uporabljali, koliko dolgo, po katerem vrstnem redu in -več ali manj – vse kar ste kadar koli počeli na katerem koli Google računu!
Spletna stran “My Activity” vsebuje vse vaše podatke, katere bi bilo najbolje, da jih obrišete. Zakaj bi tvegali, da nekdo drug pride do njih!? Google seveda zatrjuje, da je trdno zavezan varovanju podatkov in privatnosti in da podatke lahko vidi samo oseba kateri pripadajo. Vseeno ni prijetno vedeti da nekje nekdo vsebuje vse vaše podatke črno na belem, kam vse ste šli in s kom, kaj ste gledali, kaj ste obiskali in kaj načrtujete v prihodnosti.
Da bi lahko obrisali vse podatke, morate izbrati današnji dan in v koledarju izbrati datum registracije vašega Google računa. V kolikor se ne spomnite točnega datuma kreiranja vašega računa, lahko izberete tudi približen datum. V tem primeru ne boste vedeli kaj brišete in lahko obrišete čisto vse in ne samo Youtube zgodovino pregledov, Chrome podatke, Google Now. Kliknite na tri pike (možnosti), ki se nahajajo zgorajo desno in potem na “Delete Activity By”. Sedaj lahko obrišete vse podatke po podanih parametrih.
Ni znano kaj pri Google-u počnejo s temi podatki, vendar predvidevamo, da na podlagi njih profilira vsakega uporabnika. To jim omogoča, da uporabniku prikazuje reklame in ostale usluge po meri.