Google Pagerank je tema, o kateri se vsakodnevno razpravlja, bodisi glede njegovega pomena, algoritma ali pomembnosti za visoko uvrstitev spletne strani na Googlovem iskalniku. Mi smo sicer mnenja da Google Pagerank (v nadaljevanju PR) ne igra ključne vloge pri opredelitvi vrednosti spletne strani. Razlog za to je dejstvo, da so nekatere strani s PR = 0 celo bolje pozicionirane na Googlovem iskalniku, kot tiste ki se lahko pohvalijo z visokim PR-jem. Ne glede na naše mnenje pa smo vam pripravili nekaj metod, ki lahko pripomorejo k izboljšanju vašega PR-ja.

Najpomembnejši faktorji Google pagerank-a

1. Ključne besede:
Ključne besede v naslovu (title) in <body> tagu vplivajo na izboljšanje pagerank-a. Prav tako probajte uporabiti besede, ki se ne nanašajo direktno na vašo ključno besedo. Pri ključnih besedah si lahko pomagate z Google orodjem: https://adwords.google.si/KeywordPlanner

2. Starodavni mit <meta> opisov
Še nedavno so iskalniki uporabljali “spider”-je, ki so temeljili na prepoznavanju <meta> opisov, da bi lahko vplivali na rank spletne strani. A ker so spletni mojstri vedno znova skušali prelisičiti Google’ov algoritem oz. iskalnik s tem, da so v meta opise postavljali večje število ključnih besed, se je Google odločil za ključne sprememve. Danes Google uporablja zapletene algoritme ter parametre, ki pomagajo določiti realno vrednost spletne strani, zato je vredno uporabljati le en meta opis “description”.

3.Odhodne povezave
Na vašo spletno stran vključite tudi odhodne povezave na druga kvalitetna spletna mesta. Kvaliteta sorazmerno s kvantiteto  hitro vpliva na povečanje PR-ja.

4.Vsebina spletne strani
Vsebino spletnema mesta redno posodabljajte, jo ohranjajte svežo, bodite osredotočeni na temo o kateri pišete. Bodite pozorni na slovnico in pravopisne napake, saj je Google negativno ocenjuje spletne strani, ki imajo veliko pravopisnih napak ali pa je sestavljena iz nesmiselnih besed. Ste vedeli, da je vsebina spletne strani je pogosto podcenjena?

5. Google site map (zemljevid spletnega mesta)
S pomočjo brezplačnega orodja “Google sitemap” lahko pripravite sitemap.xml. To orodje vidi, diagnosticira, indeksira in javlja napake spletnega mesta na enak način kot Google. Zemljevid spletnega mesta vse povezave na vaši spletni strani analizira, da bi lahko ugotovila od kod so obiskovalci prišli na vaše spletno mesto. Orodje prav tako analizira podatke kako redno osvežite vsebino vaše spletne strani in s tem vpliva na povečanje PR-ja.

6. Izmenjava povezav
Pagerank izboljšujejo tudi povezave drugih spletnih mest na vašo spletno stran (backlink).

7. Analizirajte promet vaše spletne strani
S pomočjo orodja Google Analytics lahko analizirate dogajanje na vašem spletnem mestu kot so seje, uporabniki, ogledi strani, povprečen čas trajanja obiska, demografija obiskovalcel, geo vrednotednje, ključne besede in še mnogo drugih stvari.

8. Objavljajte svoja besedila
Pišite besedila za druga spletna mesta na temo, ki je podobna vaši spletni strani. To je še en način za izboljšavo PR-ja, saj lahko v besedila vključite tudi backlink na vaše spletno mesto. Edina stvar na katero morate biti pozorni je, da ne podvojite vsebine saj to negativno vpliva na vaš pagerank.

9. Koda spletne strani
Koda vaše spletne strani naj bo čimbolj preprosta, moderna, predvsem pa naj omogoča dobro odzivnost spletne strani. Izognite se izdelavi spletne strani v Flash-u, saj je tovrstne spletne strani izredno težko optimizirati. Seveda pa se ne pozabite prepričati, da ste robotom iskalnikov omogočili dostop do vašega spletnega mesta.

Želiš Deliti Ta Članek? Izberi Svojo Platformo!