Uspeh spletne strani se običajno meri z obiskom na mesečni ravni. Pri spletni trgovini pa je še pomembnejše od obiska število konverzij oziroma prodaj. Da bi dosegli uspeh, mora biti spletna stran v prvi vrsti funkcionalna. Služiti mora doseganju tistih ciljev, ki smo si jih zastavili, ter na način, ki smo si ga zastavili.

Kaj lahko razumemo kot funkcionalnost spletne strani?

V vsakem poslu je končni cilj zaslužek, vendar tega dosegamo skozi različne korake. Za funkcionalnost spletne strani tako ne šteje vedno neposredna prodaja. Marsikatera spletna stran ji namreč ni namenjena v pravem pomenu besede. Spletne strani so lahko na primer vzpostavljene z namenom organizacije nagradne igre. Skozi to podjetje pridobiva tako pri prepoznavnosti blagovne znamke kot pridobiva podatke o (potencialnih) kupcih. Stran je lahko namenjena analizi trga oziroma izvajanju ankete. To lastniku pomaga spoznati navade in mnenja kupcev, ter se jim tako lažje prilagoditi. Seveda je res, da je končni cilj vedno prodaja … A takšne „podporne“ spletne strani so eden od mnogih korakov do nje.
Kaj je torej funkcionalnost spletne strani? Je uspešno opravljeno delo, ki smo ji ga namenili. Stran nam prinese nekaj praktičnega in uporabnega, kar nam koristi pri delu.

konverzija-spletne-strani-touchstudio-izdelava-spletnih-strani

Merjenje funkcionalnosti

Pri vsaki spletni strani nas zanima odziv uporabnikov, vedno pa si želimo, da bi bil ta čim večji. Da bi ga dosegli, je pogosto potrebna analiza spletne strani. Z analizo spoznamo njene močne ter šibke točke. Na podlagi teh vemo, kaj je potrebno na strani spremeniti ali izboljšati. Kaj je tisto, kar uporabnike najbolj privlači, in kaj tisto, kar jih odbija. Če izhajamo iz podatkov analize, lahko funkcionalnost spletne strani vedno izboljšamo. Poskrbimo za prilagoditve, ki nam zagotovijo, da bo stran obiskovalcu bolj prijazna. Da bo na njej našel prav tisto, kar pričakuje. Mi pa se bomo ob tem lahko razveselili dejstva, da stran obiskuje pogosteje kot poprej. Pri spletni strani namreč niso pomembni zgolj enkratni obiski. Z dobro stranjo uporabnike tudi prepričamo, da se vedno znova vračajo.

Vam je bil članek v pomoč? Delite ga z ostalimi… Potrebujete dodatno pomoč? Ostale vodnike po nastavitvah si lahko ogledate tukaj. Nudimo vam tudi izdelavo spletne strani za samo 299 EUR ali izdelavo spletne trgovine za samo 399 EUR.

Povzetek
Funkcionalnost spletne strani vodi v dobiček
Naslov prispevka
Funkcionalnost spletne strani vodi v dobiček
Opis
Uspeh spletne strani se običajno meri z obiskom na mesečni ravni. Pri spletni trgovini pa je še pomembnejše od obiska število konverzij oziroma prodaj. Da bi dosegli uspeh, mora biti spletna stran v prvi vrsti funkcionalna. Služiti mora doseganju tistih ciljev, ki smo si jih zastavili, ter na način, ki smo si ga zastavili.
Avtor
Objavil
Touchstudio
Logotip