Kako najlažje opisati bistvo Cross-sale prodaje? Mogoče boste še najlažje razumeli s tem stavkom: “Stojalo s čokoladicami na blagajni.”.

Spomnite se vaših rednih obiskov v trgovini. Običajno na njih porabite približno pol ure in v tem času vam uspe v nakupovalni voziček spraviti večdnevno zalogo hrane. Tik preden izdelke razložite na blagajni, dodate notri še kakšno čokoladico Snickers, žvečilne gumije Orbit ali mogoče Halls bombone.

Sej ne, da so vam ti mali posladki tako pomembni v življenju, vendar so se znašli tam ravno takrat, ko ste čakali v predolgi vrsti nakupovalcev. Zakaj bi se upirali sladkim stvarem v življenju 😉

Sedaj ne bomo po nepotrebnem do podrobnosti analizirali razpored polic v trgovini. Ali veste zakaj se kruh nikoli ne nahaja pri blagajni, čeprav bi bilo za kupce in trgovce lažje, če bi se nahajal tam? Kruh je namerno postavljen na takšni poziciji v trgovini, da mora kupec prehoditi celo trgovino, če želi opraviti nakup. Po poti si boste ogledali vse kar vam je nepotrebno, da bi prišli do tistega kar potrebujete. Sedaj se bomo posvetili temu, kako tisti posladki pri blagajni, delujejo v spletnih trgovinah.

Pri klasičnih trgovinah se zaradi omejenega prostora pri blagajni, tam načeloma nahajajo le majhne stvari. Teh omejitev pa v spletni trgovini ni. Zaradi tega so možnosti praktično neomejene. Pa poglejmo zakaj je temu tako.

 

cross-sale-izdelava-spletnih-strani-touchstudio

Cross-sale osredotočena prodaja

V današnjem marketinško “onesnaženem” svetu, smo postali zelo občutljivi na stvari, ki nam jih rinejo pod nos.

Ko pridete na tržnico po domači sir in smetano – potrebujete samo to. Med tem, ko čakate starejšo branjevko, da vam vse to zapakira, vas z vseh strani “davijo” in vam ponujajo papriko, kumarice… Nekajkrat jih boste morali zavrniti, ker tega trenutno ne potrebujete.

Glede na to, da vam se takšne stvari redno ponavljajo, s časom postane precej naporno. Zato smo tudi postali tako občutljivi na takšne stvari. Na srečo Cross-sale ni takšen.

Ideja te “virtualne čokoladice” na blagajni, je ponuditi izdelek, ki je nekako povezan z vsebino nakupovalne košarice. Tako imate možnost povečati zaslužek. Torej to so nekakšne koristne stvari, ki na nek način dopolnjujejo želeni izdelek. Kupci imajo navado, da jih velikokrat tudi sami dodajo v košarico. Zakaj jim tega nebi olajšali in jim kar takoj ponudili te izdelke?

Več o Cross-sale si lahko preberete na tej povezavi.