Ciljna stran ali landing page je stran, ki je narejena z enim ciljem oziroma z enim samim pozivom k dejanju. Ciljne strani se večinoma uporabljajo v Pay Per Click kampanjah, kjer se oglaševalec trudi prodati specifičen produkt ali storitev.
Ciljna stran (landing page) je najbolj učinkovita, kadar je željeni rezultat nizka cena storitve ali izdelka. Seveda tudi takrat, ko ponuja zastonj prenos virtualnega gradiva ali izpolnjevanje ankete v zameno za kontaktne podatke uporabnika. Primeri bi bili npr., ko stran zahteva od obiskovalcev pa se prijavijo za več informacij ali pri nakupu izdelka, kot tudi narocilo na določeno storitev.
Dobro zasnovana ciljna stran se osredotoča samo na točno definirano dejanje in ne dopušča vec možnih opcij. Vrhunska ciljna stran bo vsebovala blagovno znamko in bo vizuelno skladna z vašo spletno stranjo, vendar bo imela lastno unikatno zasnovo. Ker so takšne spletne strani zasnovane z enim samim ciljem oziroma pozivom k dejanju, bodo večinoma precej podobne osnovni spletni strani. Vendar – z eno razliko: ne bo imela zavihkov ali drugih motečih alternativnih pozivov k dejanju. Vse to je z namenom in sicer, da uporabnik ne zapusti strani preden je bil dosežen željeni učinek.
DOBRO ZASNOVANA CILJNA STRAN BO VSEBOVALA:
- Prepričljiv naslov navadno zasnovan okoli vprašanja
- 3 ali 4 lastnosti ali koristi ( pogosto označeni z velikimi kljukicami na levi strani besedila)
- Ključna slika protagonista
- Kratko pričevanje
- Očiten in jasen poziv k dejanju
- Kratek opis podjetja, ki nudi storitev
- Nogo strani, ki bo vsebovala navigacijo strani in kontaktne podatke
Kako lahko dobra ciljna stran poveča Pay Per Click?
PPC (Pay Per Click) oz. spletno orientirano plačana marketinška kampanja ima enak učinek kot ciljna stran: preusmerjanje željenega promet na specifično spletno stran. Sama cena obiska spletne strani lahko varira med par centi in par evri. Imeti ciljno spletno stran je bistvena, kadar želimo doseči pozitiven učinek na dohodek od prodaje. Če uporabnik prispe na neučinkovito spletno stran, jo bo nemudoma zapustil, vas pa bo bremenil neizkoriščen strošek njegovega obiska.
Poleg vsega naštetega je tu še sam google, ki določa kam bo vmestil vaš oglas. Za pozicioniranje oglasov uporablja določene kriterije, med katerimi je tudi ocena kvalitete oglasa. Ustreznost in lahkotnost navigiranja po vaši spletni strani določajo osnovo za podelitev dobre ocene. Ker so ciljne spletne strani bolj osredotočene jih google zazna kot bolj ustrezne od drugih strani.
Tudi, če se ne odločite za plačano oglaševanje vam ciljna stran lahko pride še kako prav. Kvalitetna ciljna spletna stran še vedno lahko poveča sam obisk vaše spletne strani in s tem seveda tudi povečan zaslužek.
Vsaka ciljna spletna stran mora biti optimizirana tako, da ne samo vsebuje vseh potrebnih informacij, temveč tudi učinkovito prodaja oglaševan produkt ali storitev. Očitne prednosti dobro zasnovane ciljne spletne strani so :
- Večje število konverzij – konverzija obiskov spletne strani v povečan zaslužek mora biti primarna naloga vaše ciljne spletne strani
- Zmanjševanje stroškov oglaševanja – optimizirana ciljna spletna stran bo povečala zaslužek brez nepotrebnega zapravljanja vašega proračuna
KAKO OPTIMIZIRATI CILJNE SPLETNE STRANI (Landing page)
Optimizirajte vsebino ciljne strani – ustvarite naslovnico, ki bo udarna in bo vsebovala ključne besede, da pripravi obiskovalce vaše spletne strani, da si preberejo vsebino in opravijo željeno dejanje.
Optimizirajte poziv k dejanju (gumb za nakup, itd.) ali spletni obrazec tako, da se mu obiskovalci vaše spletne strani preprosto ne morejo upreti. Uporabniku mora biti kristalno jasno in enostavno razumeti kaj naj bo nasledni korak, katerega želite, da naj naredi sicer lahko izgubi zanimanje in posledično zapusti vašo spletno stran še preden vam uspe doseči konverzijo.
Kvalitetna izdelava spletne strani HTML pri nas ni vprašljiva. Ciljno stran (landing page) oz. predstavitveno osebno ali poslovno stran vam izdelamo že za 149€.
PROGRAMSKA OPREMA CILJNE STRANI
Odvisno od tega kako je vaša spletna stran postavljena in upravljana, lahko dodajate cilnje spletne strani z nalaganjem statične html spletne strani ali z samim upravljalcem spletne vsebine v kolikor vaša spletna stran podpira to opcijo.
Lažja in ponavadi tudi bolj prilagodljiva rešitev je, da uporabite namensko programsko opremo za ciljne spletne strani, katera bo dopusčala optimiziranje vaše spletne strani, kot tuditestiranje večih različic le-te (A/B testiranje).
Primer: ciljna stran (landing page)
Vabimo vas, da si ogledate tudi naše reference, cenik storitev in vodnik spletnih strani.