Mobilne aplikacije

V prvem delu članka smo govorili o nenehnih spremembah mobilne tehnologije. Temo želimo nadaljevati z mobilnimi aplikacijami, saj je stvar, ki jo mnogi podcenjujejo je rastoči trg mobilnih aplikacij. Ta ima iz dneva v dan vse večji pomen. comScore-ovo poročilo o mobilnih aplikacijah nam ponuja nekaj prepričljivih podatkov, ki nam pomagajo razumeti kam se trenutno aplikacije uvrščajo glede na celoten trg.

Prvo si oglejmo delež porabljenega časa v vseh digitalnih medijih:

mobilne aplikacije

Na tem grafu uporaba v vseh 3 segmentih vztrajno raste (tudi aplikacije za namizne računalnike), vendar se rast porabe časa za aplikacije razvija precej hitreje kot drugi segmenti. In ne samo to. Porabljen čas na aplikacijah presega porabljen čas za namizne računalnike in mobilni internet skupaj. Seveda moramo omeniti tudi, da imajo tudi tablični računalniki veliko vlogo pri skupnem porabljenem času za aplikacije, vendar vseeno dominirajo pametni telefoni s 44% porabo vsega časa na digitalnih medijih:

mobilne aplikacije
44% celotne porabe časa preko pametnih telefonov je ogromna številka. Facebook in Google sta spoznala pomembnost tega rastočega vzorca porabe časa. Iz spodnjega grafa je razvidno katerih 25 aplikacij je bilo največkrat naloženo s strani končnih uporabnikov:

mobilne aplikacije

Prvih 6 aplikacij, kot tudi prvih 8 od 9 aplikacij so ponujene s strani Facebook-a ali Google-a. Ali ste se kdaj spraševali zakaj Google še vedno vztraja pri njihovi storitvi Google+? Povezano je z aplikacijo, ki se trenutno nahaja na 18 mestu med najbolj naloženimi aplikacijami. To naredi G+ ogromen potencialni vir podatkov za Google.

Facebook, kot največkrat prenesena aplikacija v zanesljivo vodi v tem segmentu. 48% uporabnikom, ki so prenesli Facebook, predstavlja najbolj uporabljano in najbolj pomembno aplikacijo:

aplikacije facebook

Ena večjih težav za večino založnikov aplikacij je zagotavljanje nenehne uporabe le-teh, ko se enkrat naložijo na uprabnikovo napravo. Google trdi da se samo četrtina naloženih aplikacij uporablja dnevno in ena četrtina aplikacij, ki se po prenosu ne uporablja več.

Eden od načinov kako Google pomaga založnikom aplikacij je indeksiranje aplikacij, ki omogoča, da se vsebina aplikacij prikaže v rezultatih iskanja za povezane poizvedbe v brskalniku:

mobilne aplikacije
Google ima trenutno indeksiranih 50 milijard povezav z aplikacijami. 25% vseh poizvedovanj preko Androida se za prijavljene uporabnike odraža kot direktna povezava do aplikacije. Poleg spodbude uporabnikov k ponovni interakciji, se pri poizvedbi na Androidu pojavi tudi opcija za namestitev aplikacije, v kolikor še ni nameščena. Ker se 1 od 4 aplikacij že odkrije na ta način, je indeksiranje aplikacij preprost in brezplačen način za pridobivanje novih uporabnikov. Na spodnji sliki si lahko ogledate kako izgleda takšna poizvedba v brskalniku:

mobilne aplikacije

Kot je razvidno iz slike smo s poizvedbo “IMDb” v brskalniku, prišli do prikazanih rezultatov. Obstaja še veliko povezanih iskalnih pojmov, ki bi lahko prikazali gumb za namestitev aplikacije:

1. najdi restavracijo
2. seznam nakupovanja
3. aplikacija za novice, itd.

Prednosti indeksiranja aplikacij bi morale biti očitne. Google celo ponuja številne študije primerov. Eden od teh je AliExpress pri katerem se je povečalo število iskanj za 80-90% in 30-40% preko Androida, ki imajo aplikacijo že naloženo.

To vodi k ponovnemu vračanju potrošnikov in s tem ponuja prepričljivo vrednost aplikacije, katere potrošniki so bolj lojalni, naročajo več in bolj pogosto. Čeprav obseg indeksiranja aplikacij še ni povsem jasen je vseeno razvidno, da prinaša določene prednosti pri uporabi.

Povečanje prvotnih namestitev in pomoč pri vračanju uporabnikov k vaši aplikaciji se sliši kot dobra stvar!

Želiš Deliti Ta Članek? Izberi Svojo Platformo!