Ste vložili denar v spletno trgovino, vendar niste zadovoljni s količino prometa, ki ga ustvarja? Mogoče šele načrtujete realizacijo spletne trgovine in se bojite, da se vam ne bo poplačala investicija? Spodaj vam bomo razkrili skrivnosti najuspešnejših spletnih trgovin.

Nenehno iščemo nove načine izboljšanja prodaje, kar je za mnoge mukotrpen proces. kar vas stane časa, živcev in še največ denarja.

Verjetno ste se že naveličali raznih “strokovnjakov” in sorodnikov, ki imajo vedno nasvet, ki se nikoli ne obnese. Vi preprosto potrebujete spremembo na bolje in to hitro. Nekateri še vedno ne verjamejo v potencial spletnega tržišča, vendar enostavno ni več smiselno ignorirati moč interneta, če želite ostati konkurenčni.

Prednosti interneta so tukaj, preberite si kako jih lahko izkoristite

Tisti, ki ste do sedaj to uvideli in vložili denar v spletno trgovino, ste že naredili prvi in najbolj pomemben korak. In to je dobro.

Sedaj moramo ugotoviti ali ste storili vse kar lahko, da bi čim več obiskovalcev vaše spletne trgovine, tudi opravilo nakup.
Dejstvo je, da stvari, ki jih imamo za samoumevne, igrajo veliko vlogo, ko želimo pritegniti pozornost potencialnih kupcev med pregledovanjem vaše spletne strani. Za mnoge je namreč še vedno uganka, kako iz obiskovalca spletne strani narediti kupca.

Tudi za to obstajajo določene metode za dosego rezultatov. Da bi bilo lažje razumljivo, bomo s pomočjo tistih najboljših in najuspešnejših spletnih trgovin, poskušali razložiti kaj so oni naredili za uspehšno prodajo in te metode postavili v kontekst vaše trgovine. Tisti, ki ste še vedno sumničavi, si lahko spodaj ogledajo, kako se s pravim pristopom v spletnem okolju, lahko izvede naložba z visoko stopnjo donosa. Pa začnimo lepo po vrsti.

Naj bo vaša trgovina preprosta in intuitivna za uporabo in pregledovanje

Pri spletnih trgovinah je eden ključnih faktorjev uspešnosti, hiter, enostaven in intuitiven (naraven) dostop do številnih izdelkov v spletni trgovini. Spletne trgovine z največjo pretovrbo obiskovalcev v kupce ponujajo izdelke, ki so le klik stran od nakupa. Seveda pa tukaj obstajajo še druge stvari:

  • sistemska priporočila za podobne izdelke,
  • velike in privlačne grafike, ki pozivajo na aktivnost,
  • podrobni opisi proizvodov,
  • ocene in mnenja strank,
  • hiter pregled vsebine košarice.

Eden od številnih primerov kako se to počne, je Schwan’s.com. To je spletna trgovina, ki prodaja širok izbor hrane oziroma sladic in je v primerjavi z velikanom kot je Amazon, v razmerju pretvorbe obiskovalcev v kupce, celo 2 do 3 krat uspešnejša.

Vam zveni neverjetno? Vas zanima v čem je skrivnost?

Predvsem v dobri implementaciji zgoraj navedenih elementov.

Kako naredi Schwan’s konverzijsko bolj učinkovito spletno trgovino:

  • vabljive slike slaščic pod popolno razsvetljavo,
  • jasno nakazane vsote, ki jih lahko prihranite v primeru nakupa,
  • na vrhu izpostavljeno okno za možnosti dostave (še vedno gre za sladkarije, ki jih želimo takoj okusiti),
  • povabilo, da spoznate tistega, ki je odgovoren za kreacijo vseh teh prekrasnih slaščic (kdo nebi želel videti kako to počnejo).

Preprosto odlično opravljeno.

uspešna spletne trgovine touchstudio

Testirajte dolžino postopka plačila vaše spletne trgovine

Zaželeno je, da sami testirate koliko korakov je potrebno da opravite nakup v vaši spletni trgovini. Načeloma je vedno boljše poenostavljati stvari, a v tem segmentu večina kupcev nima težav, če je proces temeljit in vsebuje več korakov. Navsezadnje gre za njihov težko prisluženi denar. Vse je odvisno od tega kaj prodajate in kakšna je cena. Tukaj morate sami oceniti katera je boljša možnost za vas. Testirajte kdo so vaše stranke in katere so njihove preference. Število opravljenih nakupov z daljšim in krajšim procesom nakupa, bo vaš najboljši pokazatelj.

Izkoristite prednosti ponovnega oglaševanja

Amazon je kot ena od največjih spletnih trgovin, lahko vsem v vzor. Še posebej, ko gre za oglaševanje izdelkov, ki smo jih že kupili v nekem podobni različici. Ta metoda se je pokazala za izredno učinkovito, ker so kupci nagnjeni kupovanju izdelkov iz kategorij v katerih so že kupovali.

Če kupite Blu-ray predvajalnik je logično, da vas bodo zanimali tudi filmi na Blu-ray medijih. Niste kupili napravo, da bi stala in nabirala prah. V to formulo vključite še, povezavo s Facebook računom in videli boste kaj so prijatelji vaših kupcev kupovali. Tako lahko dobite informacije na podlagi njihovih navad nakupovanja.

Da bi stvar bila še bolj jasna bomo navedli en primer – recimo, da ima vaš prijatelj nek izdelek na seznamu želja in mu se bliža rojstni dan, Amazon vam bo dal jasno priporočilo, kaj mu lahko podarite.

amazon spletna trgovina touchstudio

Poskušajte razmišljati na sledeči način- izkoristite moč ponovnega oglaševanja ponudbe izdelkov, katere je kupec že uporabljal in glejte kako učinkovito in smiselno povezati aktivnost socialnih omrežij in vaše poslovanje. Ko rečemo smiselno, mislimo s tem, da lahko dejansko izmerite povečanje prodaje z vašo novo poslovno politiko.

Ni nujno, da to počnete kot Amazon, a poskusite izkoristiti ogromen potencial danes izjemno priljubljenih socialnih omrežij. Recimo, da prodajate oblačila… koliko vaših kupcev bi se hotelo pohvaliti z novo majico ali bi jo hoteli svojemu prijatelju kupiti za rojstni dan. Olajšajte jim odločitev in jim jo ponudite.

Izkoristite “error” spletne strani v svojo korist

Ko imate veliko spletno trgovino,obstaja možnost, da kupec naleti na nedostopno stran dokaj velika. Namesto, da vašega obiskovalca “počastite” samo z klasično error 404 napako (več informacij o kodah napak si lahko ogledate tukaj), mu ne dajte povoda, da zapusti vašo spletno stran.

Kaj lahko vključite v “error” stran, razen sporočila o napaki:

  • povezave do vaših zadnjih objav,
  • možnost pošiljanja poročila o tem kaj je bilo narobe,
  • povezava do strani, kjer se nahajajo razprodaje,
  • povezava do bloga,
  • komično besedilo, ki bi razvedrilo obiskovalca navkljub javljeni napaki in podobno.

odprava napake spletne strani touchstudio

Uporabljajte velike grafike z jasnim pozivom k dejanju

V enem od naših člankov smo vam razkrili, da imate na voljo 10 sekund, da obiskovalcu vaše spletne trgovine pritegnete pozornost. To najbolj enostavno dosežete tako, da z velikimi grafikami, ki jasno pozivajo k dejanju, kupca pripeljete na mesto kjer bo on hotel porabiti svoj denar. Ko gre za pritegnitev pozornosti ne smete biti skromni – izkoristite polni potencial tehnologije, ki jo imate na voljo.

poziv k dejanju touchstudio

Bolj neposredno od tega ne gre, kajneda?

Vsi našteti triki vam ne bodo takoj povečali obseg prometa, moramo biti realni in si priznati, da se nič ne spremeni kar preko noči. A boste z njihovo implementacijo, na dolgi rok pomagali vaši spletni trgovini, da izkoristi svoj polni potencial.

Učinkovitost takšnih praks, znova in znova potrjujejo vse velike spletne trgovine.

Če niste prepričani oziroma sami ne morete presoditi ali ste naredili vse potrebno za uspeh vaše spletne trgovine oziroma vas zanima izdelava spletne trgovine, nas kontaktirajte in pomagali vam bomo doseči zastavljene cilje.

Želiš Deliti Ta Članek? Izberi Svojo Platformo!